|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2010
Miasto: Wrocław
Posty: 59
Motocykl: CRF300L - zmiana z Husqa TE610ie
![]() Online: 2 tygodni 3 dni 5 godz 43 min 11 s
|
![]()
Ciekawe, że silnik ma tylko 2 zawory
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
![]() Zarejestrowany: Jan 2020
Posty: 24
Motocykl: nie mam AT jeszcze
![]() Online: 1 tydzień 5 dni 9 godz 37 min 25 s
|
![]()
To znaczy, że nie będzie się psuł?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
![]() |
![]()
Nie ma takich co się nie psują. Choć z tymi osiągami raczej nie wybuchnie i pewnie starczy na lata. No chyba, że rajder będzie próbował cisnąć.
__________________
Są jeszcze piękne zadupia na tym świecie. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
![]() |
![]()
Na dwoje babka wróżyła. Pisałem gdzieś na forumie o silniku crf1100 z padniętym wtryskiwaczem po 20kkm co remontu narobił. Wycena hądy 40kpln remont, ubezpieczalnia beceluje i robimy.
__________________
kto smaruje ten jedzie |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
OEM części Honda power equip., Honda Moto oraz Marine | ramires | Serwis Ramires | 5 | 10.06.2025 08:36 |
Yamaha TTR600 vs Honda XR600R vs Honda XR650R | Wolo | Inne - dyskusja ogólna | 84 | 06.02.2018 10:38 |