![]() |
|
Dział Producentów i Dostawców Zarabiasz na życie w branży motocyklowej? Tutaj zareklamuj swój produkt. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
![]() |
![]()
napierdala znaczy jest. koniec balu - poli, pipczy, jezdzi. w punktach od przodu do tylu:
- serwis zacisku przod - serwis slimaka - wymiana lozysk glowki ramy - wymiana oleju w lagach - ogarniecie owiewek - gumki, srubki etc. - regulacja zaworow - synchro gaznika - nie mylem go bo widac, ze ma zalozony nowy zestaw naprawczy i z pewnoscia ostatnio byl myty - nowe krucce dolotowe - ogarniecie instalacji paliwowej - rurki, opaski, weryfikacja stycznika pompy, nowy filtr paliwa - serwis olejowy - konserwacja elektryki - nowy slizg lancucha - nowa zebatka przod oem - naprawa kiwaczki i przeserwisowanie wahacza - serwis zacisku tyl - serwis filtra powietrza - nowy płyn chlodniczy - sprawdzenie termostatu + wiatraka - serwis rolgazu - wymiana linki sprzegla - ogarniete śrubunki bo było baja-bongo lekkie i chyba tyle - reszta w poprzednich postach. na chwile obecna ja bym sie tym nie bal jechac w swiat. motocykl prosty, zawias z przodu tip top, bez korozji, elektryka nie zgrzebana. musial dlugo stać nieużywany ale nikt pomylony łap w niego nie pchał. jak komyś pasuje to co ma do zaoferowania XRV650 to będzie miał z tej dryndy pożytek. ja bym jeszcze dołożył przewod w oplocie na przod ale to sprawa do dogadania i pewnie tak sie skonczy. do cesarskiego pałacu w osace się to raczej nie nadaje ale technicznie na dzis dzien jest całkowicie OK. amen. p.s. krasnalowi sie podoba
__________________
buziaki ![]() Ostatnio edytowane przez szynszyll : 22.01.2025 o 16:32 |
![]() |
![]() |