|
![]() |
#1 |
![]() |
![]()
tą kawę też bym pił
![]()
__________________
'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2010
Miasto: Sulejówek
Posty: 1,085
Motocykl: Fiddle
![]() Online: 6 miesiące 3 tygodni 1 dzień 18 godz 38 min 20 s
|
![]()
Nie tak dawno przecież wychodziła SR400 na wtrysku z guzikiem (miała też kopniaka). Nie chciało to za bardzo jeździć przyznam
![]() https://photos.app.goo.gl/7o5GUspgcFB9rT488 |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
![]() |
![]()
nie tak dawno? kiedy? gdzie?
![]()
__________________
'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
![]() Zarejestrowany: Mar 2010
Miasto: Sulejówek
Posty: 1,085
Motocykl: Fiddle
![]() Online: 6 miesiące 3 tygodni 1 dzień 18 godz 38 min 20 s
|
![]() Cytat:
Cytat:
Na zdjęciu nie widzę rozrusznika https://photos.app.goo.gl/q3mEESbEndLrqXxi6 Dla równowagi miałem w tamtym czasie jeszcze Buella 1125r ![]() https://photos.app.goo.gl/WYfHpUypuy2rZoxp8 ps: jak wrzucać zdjęcia z google photos? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
I CAN'T KEEP CALM I'M FROM POLAND KU_WA Słońce do 04.09.24
![]() |
![]()
10 lat temu i nie przypominam sobie żeby SR400/500 miała guzik.
BTW ile czasu musi upłynąć na żółte blachy bo moja jest 1999 rocznik i zastanawiam się czy to już. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
![]() |
![]() Cytat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
![]() Zarejestrowany: May 2013
Miasto: Koziegłowy / Poznań
Posty: 136
Motocykl: nie mam AT jeszcze
Przebieg: 72000
![]() Online: 8 miesiące 5 dni 20 godz 46 min 46 s
|
![]()
To zależy od województwa, ale w większości pojazd musi mieć 40 lat.mapa-konserwator-rzeczoznawcaonline-09.jpg
Wysłane z mojego SM-A528B przy użyciu Tapatalka |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
![]() |
![]()
niestety. dzięki w124 na zółtych mamy przejebane
![]()
__________________
'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Administrator
![]() |
![]() Cytat:
No to motorek idzie na resztę świata gdzie oporów nie ma. W ten sposób wiele modeli omija chorą Europę.
__________________
AT03 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
![]() |
![]()
przesadzone normy emisji to tylko czesc zagadnienia. oczywiscie wyciely z rynku UE wiele ciekawych maszyn ale powodow zroznicowania asortymentu jest kilka. rozne prawodawstwo co do kategorii praw jazdy, stawki ubezpieczeniowe i ulgi/przywileje w ruchu drogowym, specyfika rynku. dodatkowo dochadza kwestie zwiazane z homologowaniem pojazdu na danym terenie + ochrona praw patentowych i wzornictwa. swiat jest w tej kwestii zrejonizowany i cos homologowane i chronione w europie nie jest juz takie na przykład w ameryce polnocnej czy indiach. kolejna kwestia jest zapewnienie wsparcia logistycznego i serwisowego - im wiecej modeli tym wiecej zasobow czesci zamiennych w magazynach centralnych, wiecej szkolen dla mechanikow, akcji serwisowych itd. trudno wymagac od producenta by ponosil te wszystkie koszty przy sprzedazy rzedu kilkuset sztuk rocznie na kraj. wyniki sprzedazy dla europy pokazuja wyraznie, ze najwiekszym zainteresowaniem ciesza sie modele najtansze i... najdrozsze. czy mialoby sens gdyby w salonie staly obok siebie Transalp 400 i 600 bo przeciez oba takie motocykle byly produkowane? czy Yamaha zarobilaby na popularnej w ameryce poludniowej Tenere 250? szerokie zagadnienie a biznes jest biznes.
__________________
buziaki ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
OEM części Honda power equip., Honda Moto oraz Marine | ramires | Serwis Ramires | 5 | 10.06.2025 08:36 |
Yamaha TTR600 vs Honda XR600R vs Honda XR650R | Wolo | Inne - dyskusja ogólna | 84 | 06.02.2018 10:38 |