Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Wszystko co chciałbyś wiedzieć o motocyklach innych niż AT > Honda - inna niż AT & NAT

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 21.12.2024, 10:38   #31
Artek
Połamany
 
Artek's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Nov 2012
Miasto: Ze wsi jestem w ZMY
Posty: 2,920
Motocykl: Hunter Cub
Artek jest na dystyngowanej drodze
Online: 7 miesiące 1 tydzień 6 dni 16 godz 1 min 2 s
Domyślnie

Masochiści...Ciekawym, kto pierwszy zrobi fotę małpy w Afryce (jest niedaleko Białego Brzegu).


Cechą supercuba jest specyficzna skrzynia. Wymaga dobrego obycia. O ile biegi w górę idą fajnie i w razie braku wprawy sprzęgło poprawi błedy. O tyle sprawa wygląda gorzej przy redukcji na wyższych obrotach.
Sposoby są dwa: redukować na niższych obrotach silnika lub nauczyć się redukować na wyższych obrotach z przegazówką i mieć wyczucie lewej stopy kontrolującej sprzęgło. Są akcesoryjne kity, żeby sprzęgło przerobić na klasyczne. Ale to kolejne szelesty.
Dochodzi jeszcze aspekt jakości plastyków. W razie obcierki (nawet butem) przy przekroku zostaje trwały ślad na tym ładnym motorku.
Artek jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
OEM części Honda power equip., Honda Moto oraz Marine ramires Serwis Ramires 2 19.07.2024 12:33
Yamaha TTR600 vs Honda XR600R vs Honda XR650R Wolo Inne - dyskusja ogólna 84 06.02.2018 10:38


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 05:38.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.