![]() |
|
Rama, zawieszenia, napęd Montaż i demontaż łańcucha, zębatek, zawieszenia przedniego i tylniego, centralki i bocznej podstawki, wahacza z ułożyskowaniem. Numery ram, kierownice, rodzaje łancuchów, podnóżki, półki. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#3 | |
Stary (P)iernik
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Świeradów Zdrój
Posty: 3,758
Motocykl: XR400 , XR650L XL600V
![]() Online: 4 miesiące 2 tygodni 6 dni 9 godz 39 min 10 s
|
![]() Cytat:
i zuzycie paliwa ( nieznacznie) Do Trampka zamiast 15 zębów dałem 14 i jest Ok. Jeżdżąc jednak tylko asfaltami , nie ruszałbym tego. W endurkach często zmienia się przełożenia. Można również zmienić na tyle , tylko wtedy trzeba dodać więcej ząbków. Procentowo zmiana przodu ( np z 16 na 15 )daje większe przełozenie, a tyłu procentowo mniejsze mniejsze. ( np 45 na 48) W tt600 też mam zmienione przełozenia ponieważ jedynka jest zbyt długa. Silnik tt służył w kilku pojazdach Xt,TT,SRX600 , silnik jest taki uniwersalny - przełożenia w skrzyni biegów są we wszystkich pojazdach takie same a regulowane przełożenia były tylko zębatkami
__________________
Ostatnio edytowane przez Franz : 25.05.2008 o 22:08 |
|
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Zębatka przednia 17 | imbryk | Wszystko dla Afryki | 29 | 12.03.2013 11:08 |