| 
			
			 | 
		#101 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Feb 2024 
				Miasto: Krk 
					
				
				
					Posty: 154
				 
Motocykl: SD13 (CRF1100) 2023/2024 
				
				
				 
Online: 6 dni 3 godz 50 min 35 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#102 | 
| 
			
			
			
			
			
			 Zarejestrowany: Aug 2024 
				Miasto: Jelcz-Laskowice 
					
				
				
					Posty: 18
				 
Motocykl: CRF1100 
				
				
				 
Online: 19 godz 37 min 49 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Kolejne odświeżenie i dylemat przy Gmolach . 
		
		
		
		
		
		
		
	Garda już ma swój produkt dla ATAS 2024 i zastanawiam się jeszcze przy podstawowych od Outback M. Jazda głównie asfalt .  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#103 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Mar 2011 
				Miasto: mazowiecka wieś 
					
				
				
					Posty: 1,453
				 
Motocykl: 5 szt 
Przebieg: znośny 
				
				
				 
Online: 3 miesiące 3 tygodni 2 dni 19 godz 50 min 0 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Miałem w afrze australijske. Teraz mam w tenerece polskie. Nie widzę różnic w jakości i konstrukcji. A to już duży komplement dla gardy.
		 
		
		
		
		
		
		
			
				__________________ 
		
		
		
		
	Nie ważne gdzie, nie ważne czym. Ważne z Kim.  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#104 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Dec 2024 
				Miasto: Kraków 
					
				
				
					Posty: 32
				 
Motocykl: CRF1100 
				
				
				 
Online: 17 godz 38 min 13 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			stoje przed wyborem Garda czy OM  
		
		
		
		
		
		
		
	bardziej sklaniam sie przed zestawem OM: Plyta, gmole silnika, gmole dolne choc nie wiem czy nie lepiej nie brac plyty a wziasc gorne. Jazda na razie asfalt. o plycie myslalem zeby wziasc bo ponoc incazej trzeba cos podginac fabryczna plyte pod gmole silnika Ci co mieli /maja jedne badz drugie prosze o opinie Garda zaczyna mi sie podobac i jest tansza....ale roznica ie jest duza na minus Gardy to widze ze kazdy demontaz plastikow gmole trzeba sciagac  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#105 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Po co Ci takie orurowanie? Środkowe wystarczają na paciaki a przy grubych dzwonach masz AC
		 
		
		
		
		
		
		
			
				__________________ 
		
		
		
		
	Z początku porwał mię śmiech pusty, a potem litość i trwoga.  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#106 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: May 2015 
				Miasto: Kraków 
					
				
				
					Posty: 3,271
				 
Motocykl: ATAS 2024 
Przebieg: 8000 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 4 dni 14 godz 7 min 59 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Gdzieś widziałem, że Garda rozjeżdża się w precyzji i trzeba się siłować ze spasowaniem rurek
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#107 | |
			
			
			![]() Zarejestrowany: Dec 2024 
				Miasto: Kraków 
					
				
				
					Posty: 32
				 
Motocykl: CRF1100 
				
				
				 
Online: 17 godz 38 min 13 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytat: 
	
 wiem ze jest drugi watek gdzie temat gmoli był/jest walkowany i ze wystarcza tylko srodkowy... co do Grady jest fajny filmik na YT https://www.youtube.com/watch?v=8FSlYcD9Bug wlasciciel mial i OM i te. szczerze mowiac mocowanie do tylu ramy wyglada dla mnie lepiej niz w OM  | 
|
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#108 | |
| 
	
		
		
			
			 Cytat: 
	
 Co do jakości nie mogę się przyczepić do niczego, jakość spasowania do motocykla jest rewelacyjna, niczego nie trzeba doginać, przerabiać, rozwiercać itp. Do demontażu plastików niestety gmole trzeba zdemontować, ale nie jest to jakiś skomplikowany i czasochłonny proces, 15 minut i po robocie. Oryginalna płyta pod silnik pasuje do gmoli Garda, nic nie trzeba przerabiać.  | 
||
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#109 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: May 2009 
				Miasto: Lubliniec 
					
				
				
					Posty: 2,470
				 
Motocykl: KTM LC8 950 ADVENTURE 
				
				
				 
Online: 3 miesiące 1 tydzień 6 dni 2 godz 27 min 55 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			A taka ładna nadal z daleka  
		
		
		
			![]() Poleciała szyba, lampa i rama. Musiał uderzyć centralnie przodem.  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#110 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Jeżdziłbym
		 
		
		
		
		
		
		
			
				__________________ 
		
		
		
		
	Z początku porwał mię śmiech pusty, a potem litość i trwoga.  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
![]()  | 
	
	
		
		
  | 
	
		
  | 
			 
			Podobne wątki
		 | 
	||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor | 
| Heed Bunkier i wymiana oleju | nabrU | NAT - Warsztat | 39 | 20.09.2017 23:56 |