![]() |
|
Regularne czynności serwisowe Wymiany: płynu hamulcowego, chłodniczego, oleju silnikowego i w zawieszeniu, filtrów, opon, zębatek i łańcuchów, świec. Regulacje: zaworów, gaźników, łańcuchów, łożysk główki ramy, świateł. Kontrola: opon, linek, akumulatora, łożysk, przygotowanie do sezonu i do zimy, smarowanie elementów. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#11 |
![]() Zarejestrowany: May 2010
Miasto: P-ń
Posty: 559
Motocykl: nie mam AT jeszcze
![]() Online: 2 tygodni 4 dni 4 godz 37 min 9 s
|
![]()
Ja z kolei zdecydowałem się na victrona bluesmart 12/15A. Przy ładowaniu motocykla ograniczam max prąd do 3A a 15A wykorzystuje w samochodach, w większości mam akumulatory 100Ah. Do samych samochodów brał bym nawet 20A ale tu budżet nie pozwolił na szaleństwa. Tańsze są akcesoria do Victrona niż u konkurencji, panele, złącza, końcówki. W każdym pojeździe mam zamontowane hermetyczna złącza do podpięcia prostownika. Wpinasz i zapominasz. Komputerek ogarnia resztę. Podgląd na telefonie procesu ładowania dla ciekawskich.
Dodatkowo zimą wykorzystuje ładowarkę jako zasilacz do obsługi chinbasto garażowego. Jedyną wada jest słabo osadzony miękki przewód zasilający, myślę że bez dodatkowego z kawalka choćby węża ogrodowego wzmocnienia przy ładowarce szybko pęknie tam izolacja. |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Reglel napiecia/prostownik KTM lc8 | Roni92 | KTM | 4 | 22.08.2021 08:59 |
Aku w NAT AS a prostownik | Lukhor | Gadżety / wyposażenie | 11 | 04.02.2019 21:18 |