|
![]() |
#1 | |
![]() |
![]() Cytat:
Dużo jeszcze musi wody w myjce upłynąć zanim to pojmiesz.
__________________
'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
![]() |
![]()
Kolega może nerwowy ale ma rację, wszystkie swoje moto myłem i myję pod ciśnieniem ostatnio wczoraj bez późniejszych problemów.
__________________
kto smaruje ten jedzie |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
![]() Zarejestrowany: Feb 2024
Miasto: Krk
Posty: 109
Motocykl: SD13 (CRF1100) 2023/2024
![]() Online: 3 dni 22 godz 27 min 52 s
|
![]()
Proszę cie skończ z tymi wysrywami, mam taką zasadę, że gdzie sie da to za pierdolenie nie na temat wrzucam na czarną listę i usuwam post, tutaj niestety się nie da więc zwyczajnie cie prosze, nie masz nic na temat to nie dyskutuj.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Fazi przez Zet
![]() Zarejestrowany: Mar 2009
Miasto: Berlin
Posty: 5,901
Motocykl: RD07
Przebieg: ∞
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 9 miesiące 4 tygodni 11 godz 58 min 36 s
|
![]()
Uuiu, widzę kolega nerwowy, usuwa posty, czarne listy.
__________________
Za dwadzieścia lat bardziej będziesz żałował tego czego nie zrobiłeś, niż tego co zrobiłeś. Ostatnio edytowane przez Danny : 24.10.2024 o 11:35 Powód: Prewencja. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
![]() Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,578
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
![]() Online: 1 miesiąc 2 tygodni 2 dni 11 godz 5 min 8 s
|
![]()
wszystkie istotne złącza w motocyklu, są zabezpieczone przed dostępem wody i taka sytuacja nie powinna wystąpić jak u Ciebie, także w pierwszej kolejności odczyt błędów i ustalenie dlaczego mycie miało na to wpływ, może jakaś nieszczelność na złączce, może źle dociśnięta itd... przyczyn może być dużo ale nie jest to normalna sytuacja jak już wspomniałem.
Nawet gdybyś zatopił motocykl to po oczyszczeniu cylindrów, air box, filtra powietrza itd.. z punktu widzenia elektroniki motocykl powinien odpalić bez błędów. Ja także myje myjką ciśnieniową oczywiście z głową jak to się mówi. Natomiast nie używam nigdy opcji nr 1 ew 2 czyli mycie lub mycie wstępne, tylko od razu wosk + spłukiwanie. Już sporo widziałem jakie są efekty po środkach chemicznych używanych w pierwszych 2 programach mycia. Często chemia stosowana na takich myjkach jest bardzo agresywna i nie nadaje się do mycia motocykli, gdzie sporo elektryki jest po prostu na wierzchu i należałoby do tego podchodzić jak do mycia silnika w samochodzie - przecież nikt na takiej myjce nie otwiera maski i czyści co tam ma pod spodem ![]() Ostatnio edytowane przez mdxmd : 23.10.2024 o 09:25 |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
![]() |
![]()
Z tym topieniem bez efektów ubocznych to się nie zgodzę bo miałam moto topione i zegary nie działały
__________________
kto smaruje ten jedzie |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
check engine | Dario | NAT - Warsztat | 63 | 15.07.2024 19:27 |
EB (engine break) w NAT lub ATAS | muszel72 | Hamulce, kola, opony | 6 | 10.05.2021 13:58 |
C check mojej Afryki | Ryży Koń | Regularne czynności serwisowe | 8 | 20.03.2020 20:43 |