Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > NAT - Nowa (przyszła) Królowa > CRF 1000 L

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 21.10.2024, 07:20   #1
matjas
 
matjas's Avatar

Zapłaciłem składkę :) Dział PiD

Zarejestrowany: May 2008
Miasto: Brzezia Łąka
Posty: 14,737
Motocykl: nie mam AT jeszcze
matjas will become famous soon enough
Online: 4 miesiące 2 tygodni 19 godz 5 min 13 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał rdrv33 Zobacz post
Przeczytaj post i odpowiadaj na temat, a nie produkuj bezwartościowe posty. . Nie pytałem nigdzie o zalecenia, które doskonale znam, tylko o coś innego.
Gdybyś jakkolwiek znał zalecenia OIB to nie znęcałbyś się myjką na motocyklu, gdybyś znał je doskonale to nie szczekałbyś na kolegów na forum.
Dużo jeszcze musi wody w myjce upłynąć zanim to pojmiesz.
__________________
'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa
matjas jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 21.10.2024, 07:58   #2
Melon
 
Melon's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Mar 2012
Miasto: Lublin
Posty: 5,542
Motocykl: cz350/ bandit600/ zx12r/ varadero/vfr1200xd
Melon jest na dystyngowanej drodze
Online: 4 miesiące 2 dni 15 godz 20 min 59 s
Domyślnie

Kolega może nerwowy ale ma rację, wszystkie swoje moto myłem i myję pod ciśnieniem ostatnio wczoraj bez późniejszych problemów.
__________________
kto smaruje ten jedzie
Melon jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 21.10.2024, 08:22   #3
rdrv33


Zarejestrowany: Feb 2024
Miasto: Krk
Posty: 109
Motocykl: SD13 (CRF1100) 2023/2024
rdrv33 jest na dystyngowanej drodze
Online: 3 dni 22 godz 27 min 52 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał matjas Zobacz post
Gdybyś jakkolwiek znał zalecenia OIB to nie znęcałbyś się myjką na motocyklu, gdybyś znał je doskonale to nie szczekałbyś na kolegów na forum.
Dużo jeszcze musi wody w myjce upłynąć zanim to pojmiesz.
Proszę cie skończ z tymi wysrywami, mam taką zasadę, że gdzie sie da to za pierdolenie nie na temat wrzucam na czarną listę i usuwam post, tutaj niestety się nie da więc zwyczajnie cie prosze, nie masz nic na temat to nie dyskutuj.
rdrv33 jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 23.10.2024, 08:13   #4
fassi
Fazi przez Zet
 
fassi's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2009
Miasto: Berlin
Posty: 5,901
Motocykl: RD07
Przebieg:
Galeria: Zdjęcia
fassi will become famous soon enough
Online: 9 miesiące 4 tygodni 11 godz 58 min 36 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał rdrv33 Zobacz post
Proszę cie skończ z tymi wysrywami, mam taką zasadę, że gdzie sie da to za pierdolenie nie na temat wrzucam na czarną listę i usuwam post, tutaj niestety się nie da więc zwyczajnie cie prosze, nie masz nic na temat to nie dyskutuj.
Uuiu, widzę kolega nerwowy, usuwa posty, czarne listy.
__________________
Za dwadzieścia lat
bardziej będziesz żałował
tego czego nie zrobiłeś,
niż tego co zrobiłeś.

Ostatnio edytowane przez Danny : 24.10.2024 o 11:35 Powód: Prewencja.
fassi jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 23.10.2024, 08:48   #5
mdxmd


Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,578
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
mdxmd jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 2 dni 11 godz 5 min 8 s
Domyślnie

wszystkie istotne złącza w motocyklu, są zabezpieczone przed dostępem wody i taka sytuacja nie powinna wystąpić jak u Ciebie, także w pierwszej kolejności odczyt błędów i ustalenie dlaczego mycie miało na to wpływ, może jakaś nieszczelność na złączce, może źle dociśnięta itd... przyczyn może być dużo ale nie jest to normalna sytuacja jak już wspomniałem.

Nawet gdybyś zatopił motocykl to po oczyszczeniu cylindrów, air box, filtra powietrza itd.. z punktu widzenia elektroniki motocykl powinien odpalić bez błędów.

Ja także myje myjką ciśnieniową oczywiście z głową jak to się mówi. Natomiast nie używam nigdy opcji nr 1 ew 2 czyli mycie lub mycie wstępne, tylko od razu wosk + spłukiwanie. Już sporo widziałem jakie są efekty po środkach chemicznych używanych w pierwszych 2 programach mycia. Często chemia stosowana na takich myjkach jest bardzo agresywna i nie nadaje się do mycia motocykli, gdzie sporo elektryki jest po prostu na wierzchu i należałoby do tego podchodzić jak do mycia silnika w samochodzie - przecież nikt na takiej myjce nie otwiera maski i czyści co tam ma pod spodem

Ostatnio edytowane przez mdxmd : 23.10.2024 o 09:25
mdxmd jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 23.10.2024, 10:22   #6
Melon
 
Melon's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Mar 2012
Miasto: Lublin
Posty: 5,542
Motocykl: cz350/ bandit600/ zx12r/ varadero/vfr1200xd
Melon jest na dystyngowanej drodze
Online: 4 miesiące 2 dni 15 godz 20 min 59 s
Domyślnie

Z tym topieniem bez efektów ubocznych to się nie zgodzę bo miałam moto topione i zegary nie działały
__________________
kto smaruje ten jedzie
Melon jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
check engine Dario NAT - Warsztat 63 15.07.2024 19:27
EB (engine break) w NAT lub ATAS muszel72 Hamulce, kola, opony 6 10.05.2021 13:58
C check mojej Afryki Ryży Koń Regularne czynności serwisowe 8 20.03.2020 20:43


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 16:23.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.