|
![]() |
#1 | |
![]() |
![]() Cytat:
- w 1Vj zębatka zdawcza jak w starej AT - w 3AJ przykręcana. - smarowanie - srebrne modele 3AJ mają inny układ olejowy, jest dodatkowy zewnętrzny przewód olejowy od filtra oleju, większa chłodnica oleju, - pompa oleju jest wydajniejsza jest w 3AJ srebrnym. To chyba najważniejsze. Tak czy inaczej Motoritz teraz twierdzi, że wymienia silniki na od 3AJ - wszystkiego nie zdradza, co i jak przerabia, to jego know-how. Myślę, że wpływ ma na to także ilość silników, które ma dostępne na półce u siebie ... taki domysł, brak pewności
__________________
<br> Kiedy jest najciemniej, wtedy błyska znów nadzieja. Tolkien. Ostatnio edytowane przez Mallory : 04.10.2024 o 14:18 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
![]() |
![]()
Dzięki. Widać, że chłop ma to przerobione wzdłuż i wszerz!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Yamaha TDM 850 czy Yamaha Super Tenere ? | Kubaandcom | Yamaha | 48 | 21.04.2022 14:05 |
Yamaha XTZ 660 Tenere | Blady | Inne - dyskusja ogólna | 28 | 18.08.2013 20:14 |