![]() |
|
Inne - dyskusja ogólna Dział poświęcony motocyklom nieskategoryzowanym. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 | |
![]() Zarejestrowany: Nov 2013
Miasto: Warszawa
Posty: 990
Motocykl: loading...
Przebieg: wtv
![]() Online: 3 miesiące 4 dni 17 godz 53 min 11 s
|
![]() Cytat:
Mam to samo. Jeden, mówią, niby waży mało a siądziesz i jedzie się jak drezyną. Drugi znowu słyszysz, że “ciężki” a pierwsze km i czuć, że wszędzie wjedziesz. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
__________________
"Co mnie obchodzi gdzie jadę... Grunt, że wiem gdzie byłem!" |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
![]() Zarejestrowany: Mar 2009
Miasto: Ålesund, N
Posty: 429
Motocykl: nie mam AT jeszcze
Przebieg: Rosnacy
![]() Online: 1 tydzień 1 dzień 15 godz 17 min 31 s
|
![]() Cytat:
![]()
__________________
Całego świata nie zmienisz ... Ludzi do miłości nie zmusisz, ani nawet do lubienia ciebie. Zawsze jednak masz wpływ na to , jaki jest ten kawałek świata wokół Ciebie i kto się w nim znajduje. https://youtu.be/skPjiSzR9n4?si=bnBpO9UVjUZGes_2 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
![]() |
![]()
Nie rozumiem podniecenia i kłótni. Przecież Tenere z filmiku nie jest prosto z salonu, tylko ma dołożone kilogramy żelastwa, narzędzia, apteczki, dętki itp. Tego się z naście kilo uzbiera + 205 deklarowane przez producenta i mamy okolice 220. Gra i pasuje- nikt tu nie ściemnia. 2-3 kg to różnica wynikająca z obliczania masy paliwa i błąd pomiarowy wagi do złomu ( pewnie z 0.5 kg)
Transalpa 600 PD06 z jedną tarczą, doposażonego tylko w gmole i alu płytę pod silnik oraz zestaw narzędzi kiedyś na takiej wadze postawiłem. Wyszło 215 kg, przy fabrycznej deklarowanej 196. I nie mam żadnych pretensji do Hondy, ani mi do głowy nie przyszło zwracać motóra! ![]() -------- Na tym CF moto dupsko usadziłem i jest odczuwalnie w ciul lżejsze od trampka 600. Jakość wykonania bez zastrzeżeń. Fabrycznie ma wszystko co niezbędne, w odróżnieniu od np. CB500, gdzie o zwykłe gniazdko usb trzeba się wykłócić u dilera. Jak nie jestem fanem chińczyków tak tego bym chętnie spróbował, i rozumiem zauroczenie ludzi, którzy podchodzą do motocykla jak do rzeczy a nie do relikwi. Pojawiają się już jakieś testy po 10-11t tyś km, na ile sponsorowane przez fabrykę nie wiem, ale to już jakiś głos jest. Na razie czekam i obserwuję, ale już wiem, że trampek idzie na olx. Na wiosnę chcę spróbować CF lub Himalayana 450. https://www.youtube.com/watch?v=Px5TNlvCgiA |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
![]() Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,598
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
![]() Online: 1 miesiąc 2 tygodni 2 dni 16 godz 43 min 37 s
|
![]() Cytat:
Wracając do wagi jak to możliwe, że z 205 robi się 222kg zakładem, że motocykl seryjny bez akcesoriów, może miało być 225kg ale ktoś się jakoś pomylił ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
![]() |
![]()
205 kg to waży w salonie. Jak gość dorzucił gmole, pancerna płytę pod silnik, jakieś mocowania, narzędzia itd to się zrobiło 220- czego tu nie rozumieć?
Tenere 700 czy honda cb500x to motorki które fabrycznie nie mają nawet bagażnika. Do hondy taki gadżet z givi waży ze 2-2.5 kg. Tak się uzbiera te 20 kg o które się kłócicie. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
![]() |
![]()
Pewnie, do V4 stopka centralna 5kg
__________________
kto smaruje ten jedzie |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
![]() Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,598
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
![]() Online: 1 miesiąc 2 tygodni 2 dni 16 godz 43 min 37 s
|
![]()
motocykl musi być bardzo inspirujący, ilość filmów gdzie jest wymieniany w tytule jest już ogromna. Gość ma dobre wyczucie równowagi bo jak nie z jednej to z drugiej strony brak podparcia.
https://youtu.be/r64ZOrzVXgA?si=hgc73jQsOf1jzUon |
![]() |
![]() |