|
![]() |
#1 |
gsm: 512242193
![]() Zarejestrowany: Jul 2006
Miasto: Rzuchów
Posty: 5,503
Motocykl: RD11a
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 5 miesiące 1 dzień 19 godz 22 min 22 s
|
![]()
https://www.google.com/search?q=szew...hrome&ie=UTF-8 wybrałbym pracownie pierwsza bo ma dwie singerki ale nie widzę szlifierek czego mi brakuje a jak ma tobym buty zostawił, puszki z klejem jak u mojego koleżki naliczyłem 4 różne kleje i bańka z acetonem czyli ma pojecie co robi i po co
![]()
__________________
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
![]() |
![]()
To pierwsze klejenie musiał zmodyfikować bo taśma buta się nie czyma tylko taśmy więc z przodu była owijka i łączenie z tyłem, przejechane 1450km i nic nie puściło. Dla potomnych, jedna rolka mała mekgajwerki to mało jest w razie W
PS. Naprawa w Daytonie znaczy wymiana podeszwy kosztuje 130e i teraz jestem w kropce. Koleżka chyba kiepski z angielskiego co mi mówił o 300e za naprawę. https://www.daytona.de/en/FAQ/Freque...Repair-Service
__________________
kto smaruje ten jedzie Ostatnio edytowane przez Melon : 07.09.2024 o 19:25 |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
![]() |
![]()
No i podeszwę podkleiłem tym co Kurol zapodał bo to u melona w garage było zdeka przeterminowane ale do Białej pojechał i wrócił. Wczoraj sprawdzał czy może podeszwę oderwać ale nie dał rady choć w jednym miejscu nie całkiem czyma ale to może być niechlujstwo wykonawcy lub przeterminowany klej. Po niedzieli będzie kleił prawy but bo też przestał współpracować z kierownikiem.
Tak dla potomności bo byłem w sklepie z klejami, buty motocyklowe jak i większość obecnie używanych podeszwa nie jest z gumy tylko z plastiku a tego budapren i inne do gumy nie klei. Więc podeszwę trza oddać do laboratorium gdzie ustalą materiał. ![]()
__________________
kto smaruje ten jedzie |
![]() |
![]() |