![]() |
|
Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
ReGeNeRaToR
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Olsztyn
Posty: 663
Motocykl: RD07
![]() Online: 1 miesiąc 1 tydzień 1 dzień 1 godz 6 min 14 s
|
![]()
W starych afrykach strona akumulatora jest spoko i nie ma sensu przerabiać niczego.
Po stronie generatora najlepiej wywalić kostkę i polutować przewody na stałe. Co do LEDa to jak kto woli , z doświadczenia wiem że regeneracja odbłyśników i wstawienie żarówek konwencjonalnych z większym strumieniem świetlnym takie 60+ daje zadowalający efekt. Nie bedzie to na pweno tyle co z dobrego LEDa bo LED ma kilkukrotnie większy strumień świetlny od żarówki ale spektrum światła jest wąskie a współczynnik oddawania barw jest zazwyczaj tragiczny. Ps. każdy działający trip cieszy mnie niezmiernie bo mam coraz mniej roboty ![]()
__________________
END of TRANSMISSION |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
regulator napięcia | vinc18 | Układ elektryczny i zapłonowy | 36 | 05.11.2022 07:20 |
Regulator napięcia | Michaua | Układ elektryczny i zapłonowy | 3 | 03.10.2019 10:54 |
regulator napięcia | f4u | Układ elektryczny i zapłonowy | 30 | 30.01.2015 22:58 |