Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Główny dział > Wszystko dla Afryki

Wszystko dla Afryki Wszystkie nieoryginalne rozwiązania, które można zapakować do Twojego motocykla. Gmole, stelaże, kufry, sakwy, bagażniki, uchwyty, kanapy, modyfikacje zawieszeń, kierownic, gniazdka, GPSy, dynojety, bagstery i inne scottoilery...

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 12.06.2024, 10:41   #1
rdrv33


Zarejestrowany: Feb 2024
Miasto: Krk
Posty: 109
Motocykl: SD13 (CRF1100) 2023/2024
rdrv33 jest na dystyngowanej drodze
Online: 3 dni 22 godz 27 min 52 s
Domyślnie

Dzięki za info W sumie odkąd zacząłem jeździć z zatyczkami to jakoś źle mi się jeździ bez tak, że huczenie nie będzie myśle przeszkadzac
rdrv33 jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 12.06.2024, 11:19   #2
irekafrica
 
irekafrica's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Feb 2012
Miasto: Dębica
Posty: 266
Motocykl: Triumph Tiger 800 XCA
Przebieg: Rośnie
irekafrica jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 3 tygodni 5 dni 1 godz 56 s
Domyślnie

Pociągnę jeszcze temat opon.Po skończeniu Motoza (tył) który u mnie się sprawdza na asfalcie i w terenie planuje założyć takiego Dunlopa dla odmiany. Powinien robić podobnie, miał ktoś z Was tą oponkę?
Załączone Grafiki
Typ pliku: jpg IMG_20240608_092027.jpg (917.2 KB, 14 wyświetleń)
irekafrica jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 13.06.2024, 18:46   #3
Donald
 
Donald's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Jun 2023
Miasto: Bydgoszcz
Posty: 8
Motocykl: CRF 1100 ATAS
Donald jest na dystyngowanej drodze
Online: 5 dni 9 godz 13 min 43 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał irekafrica Zobacz post
planuje założyć takiego Dunlopa dla odmiany. Powinien robić podobnie, miał ktoś z Was tą oponkę?
Tak, ja miałem. Przejechałem na niej 5500 km, znaczna większość na asfalcie, bieżnika zostało około 5 - 7 mm. Jest to, moim zdaniem, świetna opona 50 / 50. Doskonała przyczepność na suchym asfalcie, nawet na zimnym, wiosennym. Na mokrym nie zauważyłem niepokojących zachowań, nie odważyłem się zejść na kolano, ale przy mocniejszym traktowaniu manety nie zrywało przyczepności. W terenie też robi dobrą robotę. Nie jeździłem w piachu czy błocie po osie, ale głębokość na wysokość opony, czyli jakieś 10 cm błota lub piachu nie robi problemu. Z minusów to chyba tylko głośność, do cichych nie należy, ale to chyba wszystkie tego typu opny. Na razie zmieniłem tylko tylną oponę, przód zostawiłem, jest trochę wyząbkowana, co jest dość wyczuwalne, ale nie przeszkadza mi to, nie jest tak głośna jak tylna i trzyma świetnie, więc nie widzę powodów do zmiany.
Załączone Grafiki
Typ pliku: jpg Dunlop Trailmax Raid 1.jpg (101.3 KB, 13 wyświetleń)
Typ pliku: jpg Dunlop Trailmax Raid 2.jpg (216.9 KB, 13 wyświetleń)
Donald jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
oponki dla Gieesa anax Hamulce, kola, opony 2 21.12.2011 10:36


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 16:33.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.