|
![]() |
#1 |
I CAN'T KEEP CALM I'M FROM POLAND KU_WA Słońce do 04.09.24
![]() |
![]()
Dokładnie. Ja tam lubię single i wziąłem 701 ale mam przekonanie że 40-50k i remont. Nie ma czegoś takiego jak niezawodny KTM w mojej ocenie. Po prostu jak się dba pożyje dłużej ale królem niezawodności nie jest i nie będzie a fakap jest kwestią czasu. Liczę się z tym i mam wywalone.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
![]() Zarejestrowany: Dec 2019
Miasto: Warszawa
Posty: 615
Motocykl: CRF1100L AS, Husqvarna 701 Enduro, KTM 890 Adv R
![]() Online: 2 tygodni 1 dzień 18 godz 16 min 20 s
|
![]() Cytat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
![]() |
![]() Cytat:
A tu masz gościa przeszło 131 - przy 121 padły mu łozyska wałka rozrządu https://www.dualadventure.com/maintenance-list/ Faktem jest że Twoja jest trochę inna. Porównując 890 do 690 ( ja miałem pierwszą wersję 690) to może jest trochę cięższa 890 ale mało to czuć w terenie ( choć nie jeżdżę ciężkiego terenu- raczej szutry) przez rozkład mas w 890. A 890 zdecydowanie lepiej jeździ na twardym. Ale lubiłem też swoją 690 ![]() ps ta 890 z 80 tys km przebiegu już sprzedana |
|
![]() |
![]() |