| 
	
 
		
			
  | 
	|||||||
| Inne - dyskusja ogólna Dział poświęcony motocyklom nieskategoryzowanym. | 
![]()  | 
	
	
| 
		 | 
	Narzędzia wątku | Wygląd | 
| 
	 | 
| 
			
			 | 
		#1 | |
			
			
			![]() Zarejestrowany: Sep 2013 
				Miasto: Lubelskie 
					
				
				
					Posty: 2,619
				 
Motocykl: CRF1000 
Przebieg: 149 000 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 3 dni 7 godz 21 min 39 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytat: 
	
 a i owszem, zresztą oni nigdy nie wyjdą poza własne i przez siebie ustanowione ramy czego najlepszym przykładem jest nowy transalp 750. Wracając do tematu w tej kategorii mamy HONDA CRF300 VOGE 300 Rally Himalayan 450 i na tym tle CFMOTO wychodzi konkretnie na prowadzenie. Ale co będzie za 10lat ... pewnie honda tak a reszta pod znakiem zapytania bo nawet teraz w katalogu części CFMOTO niewiele jest dostępne. Pierwszy przykład z brzegu jakaś 400 z oferty firmy https://cfmotoparts.eu/2018-engine-2...-system2-e06-2 https://cfmotoparts.eu/2018-engine-2...lutch-assy-e05 oczywiście nie wiem, czy te pozycje niedostępne to absoluty brak czy niedostępne aktualnie na magazynie w europie. Obawiam się, że nasprzedają tego a później dilerzy znikną z rynku i tylko na złom to wszystko pójdzie.  | 
|
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#2 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Sep 2018 
				Miasto: Grodzisk Wlkp. 
					
				
				
					Posty: 97
				 
Motocykl: GS tysiącdwieście 
				
				
				 
Online: 2 tygodni 16 godz 3 min 15 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Ten 450 MT wygląda fajnie.  
		
		
		
		
		
		
		
	Ponarzekać zawsze można ale dobrze, że próbują. W quadach są mocni. W Czechach już można kupić, u nas prezentacje dopiero w czerwcu. Ciekawe.  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#3 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Sep 2013 
				Miasto: Lubelskie 
					
				
				
					Posty: 2,619
				 
Motocykl: CRF1000 
Przebieg: 149 000 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 3 dni 7 godz 21 min 39 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			nie mogę znaleźć instrukcji od wersji MT ale ten sam silnik jest w wersji SR i tutaj wygląda to tak 
		
		
		
		
		
		
		
		
			interwał serwisowy co 5000km ten dystans można jakoś przeżyć ale max co 6 m-cy to już bzdura i uwiązanie do serwisu, kuźwa tak jest we wszystkich chińczykach jak nie z jednej to z drugiej strony chcą cię udupić. Tyle dobrego, że zawory co 40.000km jednak 6-mcy to nie wiem o co im chodzi w środku zimy mam jechać na przegląd pogięło ich    ale jak nie zrobisz to po gwarancji.Dzwoniłem po dealerach i okazuje się, że jest już w. h. zamówień teraz zamówiony odbiór czerwiec na tą chwilę motocykli do oglądania nie ma i zakupu prosto z ulicy raczej nie ma co się spodziewać. Ostatnio edytowane przez mdxmd : 18.03.2024 o 10:17  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 |