| 
	 | 
| 
			
			 | 
		#1 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Dl 1000 z 2014 bo taki kolega kupił z nalotem 18kkm, silnik pracuje jak w viadrze , waga na plus i jako pasażer na 10km jest miejsce(95kg)i wygodnie . Urodą CT ładniejszy ale mocą nie ucieka          To jest przyzwoity motor za nie duże piniądze
		 
		
		
		
		
		
		
			
				__________________ 
		
		
		
		
	kto smaruje ten jedzie  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#2 | 
| 
			
			 Zakonserwowany 
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Oglądnąłem i nawet pojeździłem, motorek ładnie się prezentował, niczego na nie w nim nie znalazłem. Ale nie kupiłem bo pozycja mi nie leży, po kilkunastu kilometrach zacząłem się wiercić a po 80 zawróciłem do bazy i podziękowałem.  
		
		
		
		
		
		
			Szkoda bo motorek mi się spodobał. 
				__________________ 
		
		
		
		
	Non si invecchia in base al tempo che si ha alle spalle, si invecchia quando si inizia a dimenticare i sogni .  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#3 | 
| 
			
			 trampkarz emeryt 
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Adam, niestety nie zdążyłem nic napisać - a mam właśnie DL1000 z 2018 obecnie. Ale zrobiłem nim raptem 150km.  
		
		
		
		
		
		
		
	Ogólnie w DLach ergonomia jest specyficzna, i ja wychowany na trampkach i afrykach zawsze trochę ją modyfikuję pod siebie. Dlatego może nie skreślaj tego DLa bo z moich obserwacji jest to przepaść na plus nad starym DL1000 (tym do 2008). Zwykle dla mnie jest za daleko kierownica - na to albo podsyższenie 25mm które daje przybliżenie nieco, albo mocniej - risery ZETA do góry 25 i do kierowcy 20mm. Druga sprawa to sety - w poprzednich DLach ZAWSZE je obniżałem, rozwiązanie jest o takie: https://www.cosmo-accessories.com/pr...ing-kit-detail Obecnie - mam przerobioną, wysoką dość kanapę i nie odczuwam zupełnie takiej potrzeby. Ale robiąc trochę km na różnych DLach, zawsze miałem zestaw obniżający sety i podwyższenie kiery o 20 lub 25mm. Zapewniam, zupełnie inne doznania, dla mnie na plus. Obniżenie setów daje je także nieco do przodu. To tak na szybko, a więcej o DL1000 z wypustu po 2014 napiszę później. Mało bardzo nim przejechałem ale wstępne wrażenia są bardzo, bardzo dobre. Pozdrawiam Marcin  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#4 | 
| 
			
			 Zakonserwowany 
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Pewnie tak jest, DL 650 jeździłem na krótkich odcinakach i w większości po mieście, nie zwracając w zasadzie uwagi na komfort.  
		
		
		
		
		
		
			Najprawdopodobniej skończy się na Multi. Dzięki za info. 
				__________________ 
		
		
		
		
	Non si invecchia in base al tempo che si ha alle spalle, si invecchia quando si inizia a dimenticare i sogni .  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
![]()  | 
	
	
		
  | 
	
		
  | 
			 
			Podobne wątki
		 | 
	||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor | 
| Praca dla Afrykańczyka - wątek zbiorczy. | jorge | Wszystko dla Afrykańczyka | 15 | 23.06.2021 08:40 | 
| Rozwiązanie problemu z odpaleniem zimnego moto | Grzechu2012 | NAT - Warsztat | 10 | 29.08.2019 21:53 | 
| Tanie loty - wątek zbiorczy | zombi | Przygotowania do wyjazdów | 91 | 24.05.2017 23:39 | 
| Akcesoryjny amortyzator do DL650 | krzysiek_m | Inne - dyskusja ogólna | 3 | 14.02.2016 11:39 |