![]() |
|
Hamulce, kola, opony Montaż, demontaż i kontrola takich elementów jak: klamki, pompy hamulcowe, tarcze, klocki, zaciski, przewody hamulcowe w oplocie i bez, koła, felgi, szprychy, opony i łożyska. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
Administrator
![]() |
![]()
Nie opieram się na teorii tylko praktyce.
Każdy może mieć swoje zdanie , sprawdziłem i piszę jak działały. Dyskutować nie będę. Głośności żadnej szczególnej nie zarejestowałem czyli mając jakieś porównania stwierdzam że ADV są normalnie ciche. Może po prostu dobrze sobie zakożyłem i sam sobie wyważałem , grawitacyjnie/ ręcznie. To nie ważne. Ważne że z wyjątkiem minusa przyczepnościowego blisko zamknięcia reszta jest dobra. Ktoś kto jeździ prosto nigdy się o tym może nie dowiedzieć. Opisałem wrażenia nie by dyskutować o roczniku czy innych aspektach ale by mogł ktoś podjąć decyzję. Testy obaliły mity o hałasie , o złym prowadzeniu we wzdłużnych szczelinach czy na nierównościach. Teraz niech każdy robi co chce z tymi informacjami.
__________________
AT03 |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
trampkarz emeryt
![]() |
![]()
Wracając do tego co pisałeś o zakrętach to przypominam sobie że czułem w złożeniach pewną różnicę po przesiadce z pirelli scorpion. I myślę że to nie kwestia mieszanki a właśnie profilu opony z boku.
Niemniej, Anakee adv wspominam bardzo dobrze i z chęcią je założę ponownie w przyszłości. Ale gdyby na rynku były anaki 2 to bym się nie zastanawiał ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Ajde Jano
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Rataje Słupskie
Posty: 6,367
Motocykl: Raczej nie będę miał AT
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 9 miesiące 2 tygodni 2 godz 54 min 39 s
|
![]()
Pewnie guma była ze starych lepszych czasów, jak wszystko co sprzed lat w stosunku do tego co teraz dostępne. Tylko że mieliśmy kiedyś te anaki 2 i po pierwszym sezonie trzeba je było zmienić. To było jakieś 16 lat wstecz w moim odczuciu po przebiegu 10 km były do wyrzucenia
__________________
BMW Club Praha 001 1.Nigdy nie polemizuj z idiotą. Sprowadzi cię do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem. 2.Czasami lepiej milczeć i sprawić wrażenie idioty, niż się odezwać i rozwiać wszelkie wątpliwości. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
![]() Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,579
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
![]() Online: 1 miesiąc 2 tygodni 2 dni 11 godz 26 min 3 s
|
![]()
Anakee adventure są b.głośne jak na opony szosowe bo do terenu też się nie nadają.
Anakee 2 to była najlepsza opona w historii tego modelu Michelin próbował ją zastąpić Anakee 3 ale się to nie udało więc wrócili do produkcji anakee 2 dalsze kombinacje marki to model Adventure, który wg. mnie po anakee 3 jest kolejnym nie do końca udanym modelem.... Pirelli scorpion a/t są bardziej terenowe i super trzymają na asfalcie i do tego cichsze i co też istotne tańsze. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Ktm 390 super adventure albo adventure R | zylek | KTM | 10 | 30.11.2022 11:36 |
Michelin Anakee Adventure | Melon | Hamulce, kola, opony | 26 | 12.06.2021 23:07 |