![]() |
|
Wszystko dla Afryki Wszystkie nieoryginalne rozwiązania, które można zapakować do Twojego motocykla. Gmole, stelaże, kufry, sakwy, bagażniki, uchwyty, kanapy, modyfikacje zawieszeń, kierownic, gniazdka, GPSy, dynojety, bagstery i inne scottoilery... |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
![]() |
![]()
Mam Marathona już kilka lat i przewiozła kilkadziesiąt motocykli. Największe co wiozłęm to ST1300- 320 kg motocykla. Max. ładowność w dowodzie to chyba 350 kg i myślę, że dało by radę. Co do opon to faktycznie się grzeją, ale nie ma tragedii. Trzeba dobrze dobrać ciśnienie- nie może być za małe, ale też nie da się tam nabić za dużo, bo wtedy skacze jak piłka. Całość bardzo lekka i debilnie prosta w montażu. Składana mieści się pod stołem w garażu i można o niej zapomnieć jak się nie używa.Mi to się przytrafiło- dopiero pani z ubezpieczeń mi przypomniała, że mam przyczepę, bo nie zawadzała mi w ogóle!:-) Generalnie ma drobne wady, ale plusy przeważają. Do okazjonalnego wożenia motocykla jest ok. Nie wiem ile teraz kosztuje nowa, ale trafiają się używane w dobrym stanie za ok 2-2,5 tyś i myślę, że za te pieniądze to jest bardzo dobre urządzenie. Polecam!
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Oversize offroad marathon cross poland...2014 | ex1 | Umawianie i propozycje wyjazdów | 93 | 20.05.2015 00:21 |