|
|
|||||||
| Dział Producentów i Dostawców Zarabiasz na życie w branży motocyklowej? Tutaj zareklamuj swój produkt. |
![]() |
|
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
|
|
|
#1 |
![]() |
Ja cos takiego widze pierwszy raz. Widzialem wode w oleju, widzialem brak oleju ale olej zamieniony w budyn widze pierwszy raz. Zastanawiam sie jaki za to odpowiada mechanizm. Az tak ogromne przedmuchy w ukladzie tlok/cylinder? To czarne to wg Was sadza?
__________________
buziaki
|
|
|
|
|
|
#2 |
![]() |
Wiesz mam tylko z jednym skojarzenie , z motodoktorem .
![]() Podobnie wygląda dodatek z molibdenem.
__________________
kto smaruje ten jedzie |
|
|
|
|
|
#3 |
![]() |
Strach pomyśleć jak on będzie brzmiał po wypłukaniu
|
|
|
|
|
|
#4 |
![]() Zarejestrowany: Nov 2018
Miasto: Olsztyn (Wa-Ma)
Posty: 322
Motocykl: nie mam AT jeszcze
Przebieg: mój 3,5
Online: 1 tydzień 5 dni 10 godz 45 min 36 s
|
A mnie zastanawia jeszcze jedna kwestia: jakieś 10 lat temu miałem DR350 '92, jeszcze na kopniak, trochę to brało oleju (albo, kretyn, nie potrafiłem dobrze zmierzyć poziomu...). Więc na próbę zalałem 20W50 i... na zimno mało nie wywaliło O-ringa na pokrywce filtra oleju... Z takim "mazutem" to nie mam pojęcia, jak to chodziło w ogóle....
Też obstawiam jakiś "uszlachetniacz" - kiedyś sksyny (w puszkach) lali do silnika Superol, a do skrzyni sypali trociny... Polak Polakowi... dopowiedzcie sobie...
__________________
Psy szczekają, a motocykl jedzie dalej... |
|
|
|