|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: Dec 2008
Miasto: Sosnowiec
Posty: 300
Motocykl: RD07a
![]() Online: 1 miesiąc 1 tydzień 25 min 29 s
|
![]()
C3 powinno się stosować tam gdzie jest wysoka temperatura np. w oleju skrzyni biegów.
W kole co prawda tarcza może się mocno nagrzać ale aluminiowa piasta w 95% czasu jest chłodna więc wniosek nasuwa się sam. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
![]() Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,578
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
![]() Online: 1 miesiąc 2 tygodni 2 dni 11 godz 5 min 8 s
|
![]() Cytat:
Z czasem także smarowanie wewnętrze ulega degradacji co podnosi temperaturę pracy łożyska. To tak na logikę bo projektantem nie jestem. kiedyś temat był wałkowany : https://africatwin.com.pl/archive/in...p/t-16134.html Mam już 133.000km i przednie łożyska oryginalne także nie wiem co tam honda wsadziła, trochę mnie to martwi ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Łozyska kół i uszcelniaczy do 03 | majo | Hamulce, kola, opony | 24 | 29.07.2019 09:23 |
Łożyska kół | 7Greg | Regularne czynności serwisowe | 153 | 22.08.2018 12:22 |
Łożyska | ural2 | Silnik, sprzęgło, skrzynia | 3 | 17.02.2016 20:10 |
łożyska kół | Mroq | Hamulce, kola, opony | 19 | 18.09.2008 17:28 |