Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Układ elektryczny i zapłonowy

Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy.

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 19.12.2023, 10:48   #1
Kazmir
 
Kazmir's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Apr 2008
Miasto: Warszawa
Posty: 2,824
Motocykl: RD03
Kazmir jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 3 tygodni 1 dzień 21 godz 1 min 41 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał magneto Zobacz post
Nie wiem, jak w Tygrysku, ale w niektórych motkach z jedną kontrolką kierunków bywała niezła jazda, gdy była ona podłączona pomiędzy lewe a prawe kierunki. Z żarówkami to działa OK, z LED-ami - masz "Awaryjne". Żaróweczka w kontrolce podaje prąd na tę drugą stronę.
Na to jest sposób W motocyklach montuje buzer, który przypomina zapominalskim o włączonych kierunkach. Można podłączyć dwa buzery, albo dwie kontrolki kierunków jak jest na to sensowne miejsce. Ja stosuje separator diodowy i wtedy mam jedną kontrolkę i jeden buzer.
__________________
Ale tu nie Politechnika, tu trzeba myśleć, jak mawiał pewien bosman ;-)
Przestań naprawiać jak zaczynasz psuć!
Ludzie, którzy twierdzą, że czegoś nie da się zrobić, nie powinni przeszkadzać tym, którzy właśnie to robią.
Kazmir jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Zamiana koła w XL 700 V Pils Inne - dyskusja ogólna 5 27.12.2016 19:58


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 18:56.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.