|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: Jul 2023
Miasto: Wrocław
Posty: 33
Motocykl: nie mam AT jeszcze
![]() Online: 2 dni 6 godz 57 min 26 s
|
![]()
Dziś takie elementy nikt nie spawa ręcznie. Przejdźcie się do salonu to zobaczycie. Mój trampek widzę wizualnie ma kilka wspólnych elementów z wersją na 2024.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
![]() Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,579
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
![]() Online: 1 miesiąc 2 tygodni 2 dni 11 godz 26 min 3 s
|
![]() Cytat:
![]() ostatnio klient przerabiał cały układ wydechowy w BMW F800 usunięcie katalizatora, przerobienie końcówki wydechu wszystko było rozcinane i ponownie spawane oglądałem to z każdej strony i się poddałem owszem spawy były ale bez szans aby rozpoznać które fabryczne a które były wynikiem przeróbek a tutaj taka fuszerka. 2:17 pokrywa sprzęgła jak "sprayem malowana", w CRF1000 powierzchnia jest gładka a powłoka jednorodna więc coś i tutaj urwali na kosztach. Zapewne inna powłoka. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
NAT 2023 w obu wersjach - przełomowe zmiany ;-) | Danny | CRF 1000 L | 28 | 28.08.2022 21:45 |
NAT 2022 w obu wersjach - nowy/stary model | M5Q | CRF 1000 L | 26 | 01.06.2022 10:44 |
Uzbekistan - czy cmentarzysko statków nadal istnieje? | chemik | Przygotowania do wyjazdów | 16 | 05.08.2018 16:53 |