Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > NAT - Nowa (przyszła) Królowa > NAT - Warsztat

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 20.11.2023, 10:24   #1
MrWaski
 
MrWaski's Avatar


Zarejestrowany: Sep 2018
Miasto: Słocina
Posty: 1,247
MrWaski jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 miesiące 3 tygodni 2 dni 5 godz 0
Domyślnie

Mnie nie o to chodzi. Jeśli głowica jest do wymiany, to żadna regulacja podkładkami jej nie naprawi. Ja tylko się zastanawiam nad tolerancjami podanymi przez producenta i dlaczego serwis nie musi korygować luzu jak jest w zakresie, nawet na granicy.
__________________
Romet R125 vel Debeściak
Suzuki DL650 XAM2 vel Ziutek
MrWaski jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 20.11.2023, 12:04   #2
muszel72
 
muszel72's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Jun 2018
Miasto: GDA
Posty: 2,778
Motocykl: ATAS 1000, 300 Rally, BMW r1100s, Kymco xciting 400
Przebieg: 50000
muszel72 jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 miesiące 1 tydzień 5 dni 18 godz 19 min 46 s
Domyślnie

Macie wiedzę kto to zrobi w 3-City nie za miliony? Moto wstępnie rozbiorę z plastików.
muszel72 jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 27.11.2023, 16:12   #3
zbychuto
 
zbychuto's Avatar


Zarejestrowany: Dec 2017
Miasto: Gdańsk
Posty: 36
Motocykl: CRF1000L, CRF300L
zbychuto jest na dystyngowanej drodze
Online: 3 tygodni 4 dni 4 godz 36 min 24 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał muszel72 Zobacz post
Macie wiedzę kto to zrobi w 3-City nie za miliony? Moto wstępnie rozbiorę z plastików.
Jest na forum trochę osób z Trójmiasta ale może sami ogarniają, w co wątpię, albo za miliony monet. Swego czasu też szukałem namiaru i w końcu zrobiłem za miliony w pakiecie z zawieszeniem, płynami itp. Mechaniora nie polecę bo nie dość, że drogo to i terminowo była gruba lipa. Po fakcie, ktoś na jakimś forum dobrze pisał o Wiśnia Motors ale tematu już nie zgłębiałem.
Jak będziesz robił to napisz gdzie i za ile bo to cenna wiedza
zbychuto jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 20.11.2023, 14:04   #4
mdxmd


Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,579
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
mdxmd jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 2 dni 11 godz 26 min 3 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał MrWaski Zobacz post
Mnie nie o to chodzi. Jeśli głowica jest do wymiany, to żadna regulacja podkładkami jej nie naprawi. Ja tylko się zastanawiam nad tolerancjami podanymi przez producenta i dlaczego serwis nie musi korygować luzu jak jest w zakresie, nawet na granicy.
jeżeli jest na granicy to znaczy, że jest ok i można zostawić ale... skoro wiemy, że w danym modelu np. CRF1000/1100 luzy wydechowe zawsze się zmniejszają w tempie ok 0.02mm na 50.000km a z pomiaru wychodzi 0.21 to dajemy na 0.24 i mamy z głowy na 100.000km ale sprawdzamy jednak po 48.000km niektórzy nawet 24.000 jak zaleca manual, jeżeli zostawimy na 0.21 to po 24.000 raczej na pewno będzie 0.20 lub mniej czyli poniżej minimum.

Odnośnie zaworów ssących u mnie ponad 120.000km są w normie. Sprawdzam co 48.000km czyli zawsze przy wymianie świec zapłonowych jedna robota z rozbieraniem.

Ale nie ma jednej metody bo są modele motocykli, w których gniazda i zawory są słabej jakości wówczas jeżeli wiemy co się z nimi dzieje (szybko zmniejszają się) ustawia się celowo na górny możliwy zakres a czasem nawet lekko ponad.
mdxmd jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
regulacja zaworow solo1972 Regularne czynności serwisowe 48 27.07.2019 17:33
Regulacja zaworów 7Greg Regularne czynności serwisowe 126 29.11.2017 07:57
dekiel zaworow nx650 szynszyll Inne - dyskusja ogólna 8 23.02.2017 12:01
regulacja zaworów-klucz mckrzysiek Regularne czynności serwisowe 10 15.12.2009 10:35


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 06:25.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.