![]() |
|
Inne - dyskusja ogólna Dział poświęcony motocyklom nieskategoryzowanym. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Posty: 1,031
Motocykl: RD03
![]() Online: 2 tygodni 4 dni 11 min 23 s
|
![]()
A generalnie ma ktoś z takim lub innym Zontesem jakieś doświadczenia - zerkam na Zonta 310M i generalnie wygląda to przyjemnie /pewnie z 70% rzeczy mam "made in PRC" i jakoś dają radę/. W X-challenge siedzi Loncin, który wytrzyma nie mniej jak przeciętne 690 z pomarańczowej stajni /oczywiście dostrzegam różnicę w parametrach ale co do samej trwałości .../. Chętnie poczytam o doświadczeniach z tym producentem.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
![]() Zarejestrowany: Feb 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 563
Motocykl: CRF1000
![]() Online: 1 miesiąc 2 tygodni 4 dni 12 godz 46 min 20 s
|
![]()
Przyjaciel odwiedził mnie w trasie rok temu Zontesem 310, a niedawno 350ADV.
Miałem okazję sobie pooglądać, przysiąść, Żona przejechać, ja podziękowałem. Z ciekawostek - silnik 310 posiada 3 (trzy!) świece na oczywiście jeden cylinder. Z daleka wyglądają dobrze, jeśli komuś odpowiada taki desing: ![]() Jeżdżą dość ekonomicznie, brzmią tak se ![]() Po bliższych oględzinach wykonania, materiałów, działania różnych mechanizmów. Mówiąc bardzo dyplomatycznie, osobiście bym nie kupił, a co za tym idzie innym nie polecił, powiem więcej zdecydowanie odradził. Ostatnio edytowane przez kylo : 10.11.2023 o 19:55 |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
pompa z nowym stycznikiem | bouli | Uklad paliwowy i wydechowy | 8 | 19.03.2010 20:43 |