Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > NAT - Nowa (przyszła) Królowa > CRF 1000 L

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 04.10.2023, 13:17   #1
M5Q
 
M5Q's Avatar


Zarejestrowany: Aug 2019
Miasto: WZ
Posty: 172
Motocykl: SD09
Przebieg: 39999
M5Q jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 tygodni 6 dni 21 godz 29 min 40 s
Domyślnie

Ja z kolei przyjrzałem się danym nowego Adwęczera (dla pewności na stronie honda.de, bo na pl jakieś dziwości były) i w sumie jestem lekko rozczarowany.
Wygląda na to, że prócz silnika to taki lekki downgrade - nowy jest trochę głośniejszy, trochę cięższy, trochę mniej ładowny, ma mniejsze przednie koło i bezsensownie jeszcze wyżej osadzone światła przeciwmgłowe.
Nowa owiewka mniej więcej wygląda tak, jak stara z doklejonymi opcjonalnymi deflektorami.
Nioe zanosi się na zmianę chyba największych bolączek modelu 2020-23, czyli wyświetlacza (wraz z obsługą) i słabego reflektora.
Zaprezentowana jest tylko wersja ES, co może oznaczać że nie będzie Adwęczera nie-ES, tudzież nie-ES będzie produkowany w starej wersji...?
Przy okazji pytanie do praktyków bo teorię znam - czy koło 110/80R19 jest odczuwalnie dużo gorsze od 90/90-21 w prowadzeniu na szutrach czy innych piachach?

EDYTA:

Info prasowe i zdjęcia AT 2024: https://hondanews.eu/pl/pl/motorcycl...-modelowy-2024

Info prasowe i zdjęcia ATAS 2024: https://hondanews.eu/pl/pl/motorcycl...-modelowy-2024

Info ogólne i zdjęcia AT(AS) 2024: https://hondanews.eu/pl/pl/motorcycl...az-crf1100l-af

Czyli już wiadomo, że będzie tylko drożej w ATAS: "Standardowo montowane zawieszenie Showa Electronically Equipped Ride Adjustment (Showa EERA™)"
Poza tym powiększona szyba (2 lata temu zmniejszali :-)), ponownie "zaktualizowane" DCT oraz ABS z powodu zmiany przedniego koła.
__________________
M5Q

Pony->ETZ150->ETZ251->ETZ250->...->CB750->CB1300SA->CRF1100D2

Ostatnio edytowane przez M5Q : 04.10.2023 o 14:51
M5Q jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 04.10.2023, 14:51   #2
darius
 
darius's Avatar


Zarejestrowany: Apr 2008
Miasto: Gdynia
Posty: 469
Motocykl: NAT
Galeria: Zdjęcia
darius jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 2 dni 11 godz 49 min 29 s
Domyślnie

Zgodnie z tym co tu pan opowiada to ATAS tylko z DCT.

https://youtu.be/2gfwVB-s-9A?si=KK--OqSRlZcpb5uU&t=173



D
darius jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 04.10.2023, 15:01   #3
M5Q
 
M5Q's Avatar


Zarejestrowany: Aug 2019
Miasto: WZ
Posty: 172
Motocykl: SD09
Przebieg: 39999
M5Q jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 tygodni 6 dni 21 godz 29 min 40 s
Domyślnie

Może tak będzie u niego?
Na stronach honda.pl i honda.de ATAS jest zarówno w manualu jak i w DCT, za to standardowo z ES.
Ja szczęśliwie już wyleczyłem się ze zmiany na nowy model. Czekam na model 2026 :-)
__________________
M5Q

Pony->ETZ150->ETZ251->ETZ250->...->CB750->CB1300SA->CRF1100D2
M5Q jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 04.10.2023, 15:02   #4
crimson
CRF 1100 ATAS


Zarejestrowany: Oct 2020
Miasto: Kraków i okolice
Posty: 233
Motocykl: CRF 1100 ATAS
crimson jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 3 tygodni 1 dzień 4 godz 52 min 4 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał M5Q Zobacz post
czy koło 110/80R19 jest odczuwalnie dużo gorsze od 90/90-21 w prowadzeniu na szutrach czy innych piachach?
Podbijam to pytanie.
crimson jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
NAT 2023 w obu wersjach - przełomowe zmiany ;-) Danny CRF 1000 L 28 28.08.2022 21:45
NAT 2022 w obu wersjach - nowy/stary model M5Q CRF 1000 L 26 01.06.2022 10:44
Uzbekistan - czy cmentarzysko statków nadal istnieje? chemik Przygotowania do wyjazdów 16 05.08.2018 16:53


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 18:51.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.