|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: Aug 2019
Miasto: WZ
Posty: 172
Motocykl: SD09
Przebieg: 39999
![]() Online: 2 tygodni 6 dni 21 godz 29 min 40 s
|
![]()
Ja z kolei przyjrzałem się danym nowego Adwęczera (dla pewności na stronie honda.de, bo na pl jakieś dziwości były) i w sumie jestem lekko rozczarowany.
Wygląda na to, że prócz silnika to taki lekki downgrade - nowy jest trochę głośniejszy, trochę cięższy, trochę mniej ładowny, ma mniejsze przednie koło i bezsensownie jeszcze wyżej osadzone światła przeciwmgłowe. Nowa owiewka mniej więcej wygląda tak, jak stara z doklejonymi opcjonalnymi deflektorami. Nioe zanosi się na zmianę chyba największych bolączek modelu 2020-23, czyli wyświetlacza (wraz z obsługą) i słabego reflektora. Zaprezentowana jest tylko wersja ES, co może oznaczać że nie będzie Adwęczera nie-ES, tudzież nie-ES będzie produkowany w starej wersji...? Przy okazji pytanie do praktyków bo teorię znam - czy koło 110/80R19 jest odczuwalnie dużo gorsze od 90/90-21 w prowadzeniu na szutrach czy innych piachach? EDYTA: Info prasowe i zdjęcia AT 2024: https://hondanews.eu/pl/pl/motorcycl...-modelowy-2024 Info prasowe i zdjęcia ATAS 2024: https://hondanews.eu/pl/pl/motorcycl...-modelowy-2024 Info ogólne i zdjęcia AT(AS) 2024: https://hondanews.eu/pl/pl/motorcycl...az-crf1100l-af Czyli już wiadomo, że będzie tylko drożej w ATAS: "Standardowo montowane zawieszenie Showa Electronically Equipped Ride Adjustment (Showa EERAâ˘)" Poza tym powiększona szyba (2 lata temu zmniejszali :-)), ponownie "zaktualizowane" DCT oraz ABS z powodu zmiany przedniego koła.
__________________
M5Q Pony->ETZ150->ETZ251->ETZ250->...->CB750->CB1300SA->CRF1100D2 Ostatnio edytowane przez M5Q : 04.10.2023 o 14:51 |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
![]() Zarejestrowany: Apr 2008
Miasto: Gdynia
Posty: 469
Motocykl: NAT
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 1 miesiąc 2 tygodni 2 dni 11 godz 49 min 29 s
|
![]()
Zgodnie z tym co tu pan opowiada to ATAS tylko z DCT.
https://youtu.be/2gfwVB-s-9A?si=KK--OqSRlZcpb5uU&t=173 D |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
![]() Zarejestrowany: Aug 2019
Miasto: WZ
Posty: 172
Motocykl: SD09
Przebieg: 39999
![]() Online: 2 tygodni 6 dni 21 godz 29 min 40 s
|
![]()
Może tak będzie u niego?
Na stronach honda.pl i honda.de ATAS jest zarówno w manualu jak i w DCT, za to standardowo z ES. Ja szczęśliwie już wyleczyłem się ze zmiany na nowy model. Czekam na model 2026 :-)
__________________
M5Q Pony->ETZ150->ETZ251->ETZ250->...->CB750->CB1300SA->CRF1100D2 |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
CRF 1100 ATAS
![]() Zarejestrowany: Oct 2020
Miasto: Kraków i okolice
Posty: 233
Motocykl: CRF 1100 ATAS
![]() Online: 1 miesiąc 3 tygodni 1 dzień 4 godz 52 min 4 s
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
NAT 2023 w obu wersjach - przełomowe zmiany ;-) | Danny | CRF 1000 L | 28 | 28.08.2022 21:45 |
NAT 2022 w obu wersjach - nowy/stary model | M5Q | CRF 1000 L | 26 | 01.06.2022 10:44 |
Uzbekistan - czy cmentarzysko statków nadal istnieje? | chemik | Przygotowania do wyjazdów | 16 | 05.08.2018 16:53 |