|
![]() |
#1 |
![]() |
![]()
Co do dyskusji o wyglądzie to chyba trudniej o bardziej subiektywny temat. Więc są dyskusje - a marketing BMW się cieszy
![]() Hehe na pomysł mrugaczy w handbarach w dukacie wpadli jakiś czas temu. Ewidentnie podążają za trendami: ma być więcej mocy i lżej (choć trochę), coraz więcej zaawansowanej elektroniki, wygląd ma się zmieniać i ma się łatwiej jeździć. Wyjściowa cena 1300 to 86 900, 1250GS 81 400 a GSA to 89 000. Zrobiłem na próbę mocno wypaśne i jak najbardziej zbliżone konfiguracje 1300 i GSA i nowy wypadł o ponad 1000 zł drożej. Robiłem bez kufrów bo w tym nowym nie znalazłem alu. Hmm myślałem, że nowy będzie dużo droższy, Ciekawy jestem czy Honda będzie starała się brać udział w tym wyścigu zbrojeń.... Jednak najbardziej chyba jestem ciekawy jak skrzynia będzie działać ![]() Ostatnio edytowane przez WojtasA : 01.10.2023 o 14:03 |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
![]() Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,579
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
![]() Online: 1 miesiąc 2 tygodni 2 dni 11 godz 25 min 52 s
|
![]() |
![]() |
![]() |