Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Układ elektryczny i zapłonowy

Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 30.07.2023, 10:31   #11
Mallory
 
Mallory's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: May 2013
Miasto: Poznan
Posty: 2,524
Motocykl: RD04
Przebieg: kto wie
Mallory jest na dystyngowanej drodze
Online: 4 miesiące 1 tydzień 3 dni 2 godz 28 min 42 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał Reizess Zobacz post
Pomyślę właśnie nad zamówieniem drugiego regulatora. Obecnie mam tourmaxa, kupić tej samej firmy czy szukać czegoś innego? Idąc dalej za ciosem, nowy regulator ma dwie kostki, okrągła i zwykła kwadratowa na 3 piny, jak rozumiem lutowanie jest lepsza opcja niż kostka z pinami?
Niekoniecznie.
Lutowanie zapewni oczywiście bdb przewodzenie, ale kostka w łatwiejszą wymianę.
Kostka dobrze założone i z dobrymi czystymi stykami jest montowana fabrycznie i nie dzieje się nić przez wiele, wiele lat.
Musisz sam zdecydować.
__________________
<br>
Kiedy jest najciemniej, wtedy błyska znów nadzieja. Tolkien.
Mallory jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Dławi się, przerywa, strzela z wydechu Adam_TSA Uklad paliwowy i wydechowy 16 02.09.2018 20:47
Dławi przy 4tys. obrotów 523adrian Uklad paliwowy i wydechowy 8 20.04.2017 19:01


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 02:01.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.