![]() |
|
Owiewki, osłony, szyby, kanapy, zegary i linki Montaż i demontaż elementów jak: panele boczne, czacha, owiewki, szyby, kanapy, deflektory, lusterka, osłony goleni, błotniki, naklejki, zegary i linki– tylko oryginalne rozwiązania! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: Aug 2019
Miasto: WZ
Posty: 172
Motocykl: SD09
Przebieg: 39999
![]() Online: 2 tygodni 6 dni 21 godz 29 min 40 s
|
![]()
Kolejny apdejt.
Doszły zamówione poszerzenia, jednak nie takie jak sobie umyślilem. Zależy mi na poszerzeniu lewej strony, jednak ze względu na kształt szyby Givi dziejące się przy okazji podwyższenie musi być jak najmniejsze. Wymyślilem więc, że założę adapter w miejsce fabrycznego, nakręcanego na lewoskrętne lusterko i wkręcanego w prawoskrętne mocowanie na kierze. Czyli szukamy niskiego adaptera z drobnozwojnym lewym gwintem M10 i otworem na przymocowanie za pomocą prawoskrętnej drobnozwojnej śruby M10 do kiery. Tymczasem zamowiony komplet adapterów https://allegro.pl/oferta/adapter-lu...pl-11908990418 choć opisany jako L+P, miał oba gwinty i śruby prawoskrętne. Jednak gdyby nie kolizja z szybą, to problem byłby już rozwiązany. Na kierę poszedł nowy adapter (z powodu kolizji ze śrubą hamulca postojowego pod adapter poszła dołączona do zestawu podkładka podwyższająca), w niego wkręciłem lusterko wraz z fabrycznym adapterem i widoczność w lusterku zdecydowanie się poprawiła. Lusterko wystaje minimalnie bardziej za linię kierownicy niż prawe i widzę w nim wystarczająco dużo, prawie nie widząc wreszcie ramion. Przymiarki robiłem na lewej stronie, drugi element z kompletu można zastosować po stronie prawej (pytanie o sens, prawe lusterko będzie wystawało dalej za linię kierownicy). Tak o wyglądało, a ja czekam na kolejny zestaw, tym razem lewo i prawoskrętny, z którego wykorzystam prawą śrubę i lewe mocowanie.
__________________
M5Q Pony->ETZ150->ETZ251->ETZ250->...->CB750->CB1300SA->CRF1100D2 |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
![]() Zarejestrowany: Aug 2019
Miasto: WZ
Posty: 172
Motocykl: SD09
Przebieg: 39999
![]() Online: 2 tygodni 6 dni 21 godz 29 min 40 s
|
![]()
I ostani ma nadzieję apdejt (chyba że wyjdzie jeszcze coś podczas jazdy).
Nowy zestaw https://allegro.pl/oferta/adapter-lu...pl-10487351149 daje finalnie odsunięcie lusterka o 4 cm i widoczność jak dla mnie jest niemal idealna. Użyłem obu podkładek dystansowych i adaptera z gwintem lewoskrętnym M10. Pozbyłem się oryginalnego adaptera, przez podkładki wyszło wprawdzie wyżej niż zakładałem, ale całość idealnie trafiła w wycięcie szyby przy ułożeniu adaptera prawie prostopadłym do kierunku jazdy. PS Poprzedni adapter miał jeszcze taką wadę, że w przypadku obrócenia się mógł wyrwać przełącznik "Fn", a nowy zestaw przełączników jest wyceniony na 2350 PLN...
__________________
M5Q Pony->ETZ150->ETZ251->ETZ250->...->CB750->CB1300SA->CRF1100D2 |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Przygotowanie poszerzenia stopki bocznej Suzuki DL 650 V-Strom | redneck | Redneck | 1 | 17.10.2022 23:45 |
Lusterka | macsyl | CRF 1000 L | 2 | 28.04.2019 11:03 |
Lusterka z 04 do 07-pasuja? | betu | Wszystko dla Afryki | 27 | 26.02.2013 09:12 |
Czy twoja księżniczka nie umie stać na miękkim podłożu? -produkcja poszerzenia podnóżki bocznej. | Kuba | Wszystko dla Afryki | 41 | 27.04.2010 19:10 |