Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat CRF 1000 / CRF 1100 > Owiewki, osłony, szyby, kanapy, zegary i linki

Owiewki, osłony, szyby, kanapy, zegary i linki Montaż i demontaż elementów jak: panele boczne, czacha, owiewki, szyby, kanapy, deflektory, lusterka, osłony goleni, błotniki, naklejki, zegary i linki– tylko oryginalne rozwiązania!

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 11.05.2023, 15:21   #1
M5Q
 
M5Q's Avatar


Zarejestrowany: Aug 2019
Miasto: WZ
Posty: 172
Motocykl: SD09
Przebieg: 39999
M5Q jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 tygodni 6 dni 21 godz 29 min 40 s
Domyślnie

Kolejny apdejt.
Doszły zamówione poszerzenia, jednak nie takie jak sobie umyślilem.
Zależy mi na poszerzeniu lewej strony, jednak ze względu na kształt szyby Givi dziejące się przy okazji podwyższenie musi być jak najmniejsze. Wymyślilem więc, że założę adapter w miejsce fabrycznego, nakręcanego na lewoskrętne lusterko i wkręcanego w prawoskrętne mocowanie na kierze. Czyli szukamy niskiego adaptera z drobnozwojnym lewym gwintem M10 i otworem na przymocowanie za pomocą prawoskrętnej drobnozwojnej śruby M10 do kiery.
Tymczasem zamowiony komplet adapterów
https://allegro.pl/oferta/adapter-lu...pl-11908990418
choć opisany jako L+P, miał oba gwinty i śruby prawoskrętne. Jednak gdyby nie kolizja z szybą, to problem byłby już rozwiązany.
Na kierę poszedł nowy adapter (z powodu kolizji ze śrubą hamulca postojowego pod adapter poszła dołączona do zestawu podkładka podwyższająca), w niego wkręciłem lusterko wraz z fabrycznym adapterem i widoczność w lusterku zdecydowanie się poprawiła. Lusterko wystaje minimalnie bardziej za linię kierownicy niż prawe i widzę w nim wystarczająco dużo, prawie nie widząc wreszcie ramion.
Przymiarki robiłem na lewej stronie, drugi element z kompletu można zastosować po stronie prawej (pytanie o sens, prawe lusterko będzie wystawało dalej za linię kierownicy).
Tak o wyglądało, a ja czekam na kolejny zestaw, tym razem lewo i prawoskrętny, z którego wykorzystam prawą śrubę i lewe mocowanie.
Załączone Grafiki
Typ pliku: jpg Przechwytywanie.JPG (163.3 KB, 16 wyświetleń)
__________________
M5Q

Pony->ETZ150->ETZ251->ETZ250->...->CB750->CB1300SA->CRF1100D2
M5Q jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 12.05.2023, 12:45   #2
M5Q
 
M5Q's Avatar


Zarejestrowany: Aug 2019
Miasto: WZ
Posty: 172
Motocykl: SD09
Przebieg: 39999
M5Q jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 tygodni 6 dni 21 godz 29 min 40 s
Domyślnie

I ostani ma nadzieję apdejt (chyba że wyjdzie jeszcze coś podczas jazdy).

Nowy zestaw https://allegro.pl/oferta/adapter-lu...pl-10487351149
daje finalnie odsunięcie lusterka o 4 cm i widoczność jak dla mnie jest niemal idealna.
Użyłem obu podkładek dystansowych i adaptera z gwintem lewoskrętnym M10.
Pozbyłem się oryginalnego adaptera, przez podkładki wyszło wprawdzie wyżej niż zakładałem, ale całość idealnie trafiła w wycięcie szyby przy ułożeniu adaptera prawie prostopadłym do kierunku jazdy.

PS Poprzedni adapter miał jeszcze taką wadę, że w przypadku obrócenia się mógł wyrwać przełącznik "Fn", a nowy zestaw przełączników jest wyceniony na 2350 PLN...
Załączone Grafiki
Typ pliku: jpg Przechwytywanie.JPG (164.7 KB, 9 wyświetleń)
__________________
M5Q

Pony->ETZ150->ETZ251->ETZ250->...->CB750->CB1300SA->CRF1100D2
M5Q jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Przygotowanie poszerzenia stopki bocznej Suzuki DL 650 V-Strom redneck Redneck 1 17.10.2022 23:45
Lusterka macsyl CRF 1000 L 2 28.04.2019 11:03
Lusterka z 04 do 07-pasuja? betu Wszystko dla Afryki 27 26.02.2013 09:12
Czy twoja księżniczka nie umie stać na miękkim podłożu? -produkcja poszerzenia podnóżki bocznej. Kuba Wszystko dla Afryki 41 27.04.2010 19:10


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 18:30.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.