|
![]() |
#1 |
trampkarz emeryt
![]() |
![]()
Kazmir, nie zwymiarowałem, ale zwymiaruję bo dobiorę się tam ponownie jak z ASO przyjdzie nowy przekaźnik. Na razie pojeżdżę na obecnym aby mieć pewność czy problemy ustąpiły ale i tak dla swojego spokoju wymienię go na nowy który już zamówiłem.
Na moje oko, jest to normalny micro przekaźnik - z wbudowaną diodą zabezpieczającą na 4 pin. Dokładnie taki jakie stosowałem w swoich ostatnich rozdzielaczach. Mało tego, zostały mi jakieś w szufladzie. Jako że to element raczej bezawaryjny chce włożyć oryginalny z zatrzaskami i mam nadzieję - zapomnieć o temacie ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
![]() |
![]()
Łapię się na tym, że jadąc wgapiam się co chwilę w piękno tych analogów. I jeszcze ta motopompa tłukąca między nogami
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
trampkarz emeryt
![]() |
![]()
Fajne toto muszel
![]() Buma dziś dojechała 75km do roboty, odstawiona na godzinę (czyli warunki kiedy pojawiał sie problem) odpaliła 3 razy pod rząd od strzała. Myślę że to dobry prognostyk ale wrócę sobie do domu przez Dęblin czy cos w tym stylu ![]() ------------- Przy okazji, bo lubię drobne usprawnienia: https://motorcycleinfo.co.uk/r1200gs...mod-indexfcd2/ Podobno patent "dodaje" nieco pojemności zbiornika w modelach do 2007. Bardzo sprytny i zmniejszający przesadną poduszkę powietrzną w baku. W 2008 był inny wlew i odpowietrzenia ale także jest dość głęboka flansza. Może się tam niebawem dobiorę - bo powiedzmy dodatkowe 30-40km zasięgu ukontentowałoby mnie ![]() ![]() Ostatnio edytowane przez zimny : 05.05.2023 o 13:57 |
![]() |
![]() |