![]() |
|
Rama, zawieszenia, napęd Montaż i demontaż łańcucha, zębatek, zawieszenia przedniego i tylniego, centralki i bocznej podstawki, wahacza z ułożyskowaniem. Numery ram, kierownice, rodzaje łancuchów, podnóżki, półki. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: Feb 2015
Miasto: Maków Podhalański
Posty: 1,785
Motocykl: XRV750->XR400
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 1 miesiąc 2 tygodni 4 dni 17 godz 56 min 37 s
|
![]()
Ściągasz sprężynę i wtedy go ugniatasz. Jak wchodzi jednostajnie, nie ma przeskoków w tłumieniu to znaczy że jakiś olej tam jest. Do tego testu warto dać sztycę w górę, łatwiej będzie wyczuć bąbel powietrza na początku ruchu tłoka.
Po ściśnięciu prawie na maksa siła wypychająca powinna być ponad 25kg ( do sprawdzenia na wadze łazienkowej). Wtedy wiesz że i gaz tam jest. Sprężyna luzem powinna mieć 245mm (rd07/7a) lub 231mm (rd03/04). Generalnie jak przeszedł taki test to niby jest ok. Problem może być jak uszczelka przeciwpyłowa już jest w marnym stanie i puszcza syf między pręt a panekę ślizgową. Jak się zatrze pręt to szybko zje uszczelkę olejową i wtedy już naprawa będzie kapkę więcej kosztować (dorobienie nowego pręta) Sent from my Redmi Note 8T using Tapatalk |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
![]() Zarejestrowany: Mar 2009
Miasto: UK/PL
Posty: 114
Motocykl: RD07a
![]() Online: 3 dni 4 godz 22 min 12 s
|
![]() Cytat:
![]() Jeszce jedno pytanie. Czy uszczelka ppyłowa to jest ten kondon który dorabiałeś/zszywałeś/kleiłeś na filmie , i który naciąga się na amora? t Ostatnio edytowane przez Novy : 28.01.2024 o 00:12 Powód: Połączenie postów |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Cóż to takiego i jak sprawdzić czy sprawne. | baloo | Układ elektryczny i zapłonowy | 1 | 01.02.2010 22:43 |