![]() |
|
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
Pracuj uczciwie dla dobra swego kraju- dostaniesz rentę , bilet do raju
![]() Zarejestrowany: Mar 2015
Miasto: Dzierżoniów
Posty: 1,053
Motocykl: RD03
Przebieg: 12 000
![]() Online: 1 miesiąc 1 dzień 20 godz 57 min 34 s
|
![]()
Minął już prawie rok od kiedy kupiłem tenerkę i czas na jakieś mody w przednim zawieszeniu.
Górne śrubki- regulacja odbicia , czyli jak szybko wstaje po dobiciu + odpowierzenie Dolna regulacja po wyjęciu gumki, do dobicia , czyli jak szybko dobija na wybojach Tak to zrozumiałem. Tylko pewnie nic mi te regulacje nie dadzą, przy moich około 100 kg. Może pojawiły się jakieś nowe sprężyny , twardsze, żeby było lepiej? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
![]() |
![]()
Ja tam się nie znam ale we wszystkich motorach jakie miały regulację u góry było dobicie, a na dole odbicie.
__________________
kto smaruje ten jedzie |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Olej w wentylkach przedniego zawieszenia | materna | Rama, zawieszenia, napęd | 2 | 04.07.2015 13:14 |
Stabilizator przedniego zawieszenia konieczny? | borut | Rama, zawieszenia, napęd | 4 | 28.06.2011 17:42 |
Zasada działania Gaznika typu CV (tłumaczenie) | Diobeu | Uklad paliwowy i wydechowy | 0 | 02.04.2009 07:47 |