Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Mała Afryka - CRF 250/300 Rally i L > Warsztat

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 15.01.2023, 18:50   #6
michal_m
 
michal_m's Avatar


Zarejestrowany: Nov 2022
Miasto: Wądroże Wielkie
Posty: 31
Motocykl: CRF1100 AS DCT ES
Przebieg: 9800
michal_m jest na dystyngowanej drodze
Online: 10 godz 30 min 59 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał Melon Zobacz post
Tyle , że tryb D zamula w mieście i te 2kobrt. to dla mnie na dotarciu za mało. A to o tych opiłkach co by filtra nie zatykało z doopy nie logiczne. Lepiej filtr wymienić co by tam zostały.
Nie no na D sie nie jezdzi, normalnie na S, mi pasuje S2 najbardziej.
michal_m jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Podstawy mechaniki silników motocyklowych Gawrys Inne - dyskusja ogólna 10 06.03.2013 15:23
Różnica wagi i rozmiarów silników Stachu Silnik, sprzęgło, skrzynia 19 26.08.2010 14:21


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 06:22.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.