|
![]() |
#1 |
Gość
Posty: n/a
Online: 0
|
![]()
Wizualnie są specyficzne, trochę kontrowersyjne ale to co KTM daje z jazdy to jak na razie żaden inny motocykl mi nie potrafił tego dać. 1190 jest mocny , bardzo mocny , ma świetne zawieszenie i precyzyjne prowadzenie, jest trochę niczym skalpel w odpowiednich rękach świetne narzędzie w przeciwnym razie może zrobić wiele krzywdy. Motocykl specyficzny i na pewno nie dla wszystkich. Nie jest nijaki jak Afryka (crf) która była zbudowana na mnostwie kompromisów .
|
![]() |
![]() |
#2 | |
![]() Zarejestrowany: Jul 2009
Miasto: Szczecin
Posty: 3,000
Motocykl: CRF1100
![]() Online: 1 miesiąc 1 tydzień 4 dni 12 godz 31 min 2 s
|
![]() Cytat:
moim zdaniem te motocykle różni porostu grupa docelowa odbiorców.. jak pokazują wyniki sprzedaży większość z nas nie lubi zadziorności KTM-a. za to lubi CZIL jaki daje Afryka.. ale zdecydowanie nie nazwał bym CRF nijaką czy bezpłciową. na tle walki o moc.. Afryka ze swoimi 100KM i DCT można by powiedzieć.że idzie dosyć mocno swoim torem Być może nie dla Ciebie na tym etapie.. ![]() ![]()
__________________
Super Lekkie Enduro (950 SE), do tego ROGAL i już jest fajnie.. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
![]() |
![]() Cytat:
Mój przykład. Bardzo dużo jeżdżę po bocznych drogach asfaltowych, często w bardzo słabym stanie. Do tego zawias CRF1100 jest super. Oczywiście do tych bocznych dróg często trzeba dojechać drogami szybkiego ruchu lub krajowymi. Przy fabrycznym zestrojeniu jej vmax jest sporo poniżej 200 km/h co mi zupełnie nie przeszkadza bo dozwolone prędkosci na autostradach mi zupełnie wystarczają (no moze czasami mi się coś tam odkręci bardziej, żeby nie być świętszym od wieciekogo, ale do vmaxa nie doszedłem). Za to przyspieszenie poniżej 4 sekund (sam sprawdzałem na SIII) do 100km/h, nawet bliżej 3s, jest już naprawdę zajebiste czy to przy wyprzedzaniu, czy szybkich zakrętach lub tez spod świateł. Sprawdzaliśmy się z kolega na CT w manualu i do 100 km/h CRF jest ciut lepsza pomimo mniejszej mocy, za to jego vmax jest grubo ponad 2 paki. Na miasto nie jest to najbardziej komfortowe moto z racji wysokości i środka ciężkości. Heble są bardzo dobre, oczywiście po przesiadce z vfr1200f czy nowego monstera czuć różnicę, ale za to zachowanie moto przy bardzo gwałtownym hamowaniu, nawet przy większych prędkościach jest bardzo pewne. Oczywiście trzeba się przyzwyczaić do nurkowania, ale po blisko 40tys km już tego nie zauważam. Ponieważ mam absolutna awersje do wszelkich zewnętrznych nawigacji, Apple car / Android auto, jest dla mnie super rozwiązaniem. Mam Google mapy offline, robię w chacie fajne trasy na nich z wieloma waypointami (trochę drażni mnie ich ograniczona ilość, ale robie na jeden wyjazd 2-3 trasy które mam w mailu albo na Signalu i jednym klikiem jest ustawiam). Poza twarde zjeżdżam mega sporadycznie i mam szosowe opony, wiec koło z przodu mogłoby być mniejsze, ale z drugiej strony mam subiektywne wrażenie ze CT w lekkim offie radzi sobie dużo gorzej. Kończąc, dla mnie CRF1100 DCT to moto bliskie ideału, chodź nie pozbawione wad. Niemniej jednak planuje w przyszłym roku drugie lżejsze moto do miasta. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
Gość
Posty: n/a
Online: 0
|
![]()
Słuszna uwaga
![]() Po 990 miałem GSA 1200, motocykl zajebiście wygodny, bezproblemowy i przemyślany jednak całkowicie wyprany z emocji , do tego stopnia znudziła mnie nim jazda że nie chciało mi się wyciągać go z garażu. Gdy nadeszla decyzja o zmianie (2018) pierwsza automatyczna myślą byla oczywiście Afryka, jednak jazdy próbne skutecznie wyleczyły mnie z tego pomysłu. Nuda i flaki z olejem, piękny dźwięk silnika, trochę marketingowej papki o legendzie, no i uniwersalność oraz spokój gsa bo to konkurenci są. Kat jest kierowany na pewno do innego odbiorcy i motocykle te dzieli przepaść. Cytat:
Cytat:
|
||
![]() |
![]() |
#5 | |
![]() |
![]() Cytat:
![]() Po sprzedaży 990 w 2018r. zastanawiałem się i testowałem..1290, NAT i 1200.. 1290 banan był, NAT nuda w uj.., 1200 oddałem przed czasem.. W garażu stanął 1290R i do dziś cieszy. Jazda tylko na sport mapach, po mieście bez znaczenia, promień skrętu diametralnie zmniejsza się po pochyleniu moto. Tej wiosny powiedziałem do kumpla co ma NAT 2022r. daj się przejechać.. może jednak fajna ta NAT.. Lecieliśmy z 60km a po 2ch juz tesniłem za 1290R.. Nuda.. bujanie..po prostu przepaść do 1290! I jeszcze ochrona przed wiatrem do dupy.. Zaryzykuje stwierdzenie że jazda na RD 07a od Jorge daje mi wiecej przyjemności niż NAT.. Co do urody to.. jeden lubi brunetki a drugi rude! Nie ma co się przekamażać.. ![]()
__________________
Życie jest za krótkie żeby jeździć singem czy rzadówką.. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Michał
![]() |
![]()
No już dobrze dobrze..spokojnie
![]() Mnie jedna rzecz mocno zastanawia (i kąt główki ramy tego do końca nie tłumaczy - wiadomo jakie są kąty w sportach) - mamy amortyzator skrętu (i to seryjny?), a jednak występuje próbująca Cię zabić szima czy shimma... tego nie rozumiem.. Przypomina mi się tu akcja z ST1300 (fabryczny problem)..może ktoś mądrzejszy mi wytłumaczy jak to możliwe i dlaczego MIMO amora to się dzieje..za co z góry dziękuję ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
![]() Zarejestrowany: Jul 2009
Miasto: Szczecin
Posty: 3,000
Motocykl: CRF1100
![]() Online: 1 miesiąc 1 tydzień 4 dni 12 godz 31 min 2 s
|
![]() no gdzie jak..? ![]() NAT ma może nie jakąś.super ochronę przed wiatrem ale zdecydowanie lepszą ![]() no chyba że wsadziłeś.te wielką.szybę z wersji S..? ![]()
__________________
Super Lekkie Enduro (950 SE), do tego ROGAL i już jest fajnie.. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Nowy KTM Adventure 1190 | Blazimir | KTM | 46 | 25.11.2012 11:37 |
Prawdziwy podróżnik | AC-of-spades | Imprezy forum AT i zloty ogólne | 3 | 25.07.2011 18:27 |