Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Silnik, sprzęgło, skrzynia

Silnik, sprzęgło, skrzynia Montaż i demontaż elementów silnika: sprzęgła i skrzyni , wymiana łańcuszków rozrządu, demontaż głowic i zaworów, pomiary kompresji, ciśnienia oleju, serwisowanie zaworów i gniazd, tłoków i pierścieni.

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 07.12.2022, 21:21   #1
dominikon
 
dominikon's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2021
Miasto: Wola Kosnowa, Sosnowiec
Posty: 74
Motocykl: RD07
dominikon jest na dystyngowanej drodze
Online: 3 dni 6 godz 49 min 14 s
Domyślnie

Tak jak wspominałem mam już przymierzone oba kółka na wałek zdawczy - stare, zdjęcia którego zamieszczałem w tym wątku oraz nowe - które dotarło do mnie wczoraj. Nie będę tu jednak zamieszczał dodatkowej foty bo szczerze mówiąc zdjęcie mało wymownie odzwierciedla różnicę we współpracy wałka z kołami. A różnica jest i to naprawdę duża! Na pewno będę wklejał nowe kółko choć po założeniu go na wałek właściwie luzów brak (zdaje sobie sprawę że poruszanie kółka w palcach generuje "nieco inne" obciążenia jak pracujący silnik przy przenoszeniu napędu na tylne koło. Tak czy inaczej podjąłem decyzję i będę montował nową zębatkę. Cieszy mnie również to że chyba relatywnie warstwa kleju nie będzie jakoś bardzo gruba więc pewnie jak przyjdzie mi za jakiś czas ją zdemontować to nie powinno być wielkich problemów. Dzięki za pomoc w tym temacie i do następnego wkrótce...
dominikon jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 07.12.2022, 21:58   #2
Dubel
Gość


Posty: n/a
Online: 0
Domyślnie

Cytat:
Napisał dominikon Zobacz post
Tak jak wspominałem mam już przymierzone oba kółka na wałek zdawczy - stare, zdjęcia którego zamieszczałem w tym wątku oraz nowe - które dotarło do mnie wczoraj. Nie będę tu jednak zamieszczał dodatkowej foty bo szczerze mówiąc zdjęcie mało wymownie odzwierciedla różnicę we współpracy wałka z kołami. A różnica jest i to naprawdę duża! Na pewno będę wklejał nowe kółko choć po założeniu go na wałek właściwie luzów brak (zdaje sobie sprawę że poruszanie kółka w palcach generuje "nieco inne" obciążenia jak pracujący silnik przy przenoszeniu napędu na tylne koło. Tak czy inaczej podjąłem decyzję i będę montował nową zębatkę. Cieszy mnie również to że chyba relatywnie warstwa kleju nie będzie jakoś bardzo gruba więc pewnie jak przyjdzie mi za jakiś czas ją zdemontować to nie powinno być wielkich problemów. Dzięki za pomoc w tym temacie i do następnego wkrótce...
Bardzo dobra decyzja

Bylem przekonany ze wlasnie tak bedzie

Jesli przyjdzie czas demontazu, a zamosujesz zebatke na Loctite to zaloz sciagacz do lozysk zagrzej zebatke do 180 stopni (w karcie stoi minimum 150)i zejdzie gladko bez problemow. To jest jedna z cech profesjonalnych produktow ze sa mocne i wytrzymale a za razem dosc latwo demontowalne w razie potrzeby.
  Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Wałek zdawczy - jak wyeliminować luz?? tomozdyn Silnik, sprzęgło, skrzynia 28 12.07.2017 07:46
Czy warto zmieniać wałek zdawczy Vooytas Silnik, sprzęgło, skrzynia 62 08.06.2010 23:34


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 04:46.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.