Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > NAT - Nowa (przyszła) Królowa > NAT - Warsztat

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 06.12.2022, 10:23   #1
mdxmd


Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,579
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
mdxmd jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 2 dni 11 godz 26 min 3 s
Domyślnie

śmiem twierdzić iż żadne gmole dostępne na rynku nie spełniają swojej funkcji bo zawsze coś się pognie ... mocowania w ramie nie mogą być sztywno połączone z orurowaniem i to jest klucz do gmoli idealnych. Połączenie powinno być elastyczne np. zatopione w gumie ale w sposób który uniemożliwi wyrwanie tych elementów a tylko amortyzację połączenia i byłoby pozamiatane bo każda wywrotka parkgingowa byłaby totalnie bez kolizyjna zarówno dla gmoli jak i motocykla a porządniejsze szlify ucierpiałby by tylko gmole ale nigdy rama.

Ostatnio edytowane przez mdxmd : 06.12.2022 o 12:14
mdxmd jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Zestaw gmole heed bunkier i płyta pod silnik Bumot. Czy pasują do siebie? Tuszek12 Gadżety / wyposażenie 1 20.02.2023 07:24
Płyta bumot i gmole heed bunkier nocny Gadżety / wyposażenie 0 14.08.2021 12:42
Montaż gmoli Heed Rolob Gadżety / wyposażenie 7 30.05.2021 19:43
Heed Bunkier i wymiana oleju nabrU NAT - Warsztat 39 20.09.2017 22:56


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 02:42.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.