|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: Oct 2017
Miasto: Koszalin
Posty: 118
Motocykl: Frędzel; Advenczur
![]() Online: 2 tygodni 5 dni 23 godz 30 min 17 s
|
![]()
https://nvdb2012.trafikverket.se/SeTransportnatverket
Gdyby ktoś chciał czegoś innego niż TET. Rozwinąć menu w polu "Valj", wybrać "Slitlager" co oznacza nawierzchnię. Powiększyć mapę Szwecji. Wszystko co na niebiesko to szutry. Ponad 300 tyś km... Część z nich jest prywatna i bywaja zamknięte szlabanem. Te na mapie zaznaczone są jako dwie kropki połączone ze sobą kreską w poprzek drogi. W każdą otwartą gdzie nie ma szlabanu, znaku zakazu wjazdu czy ruchu można poruszać się pojazdem silnikowym, nawet po tych, które są czasem tylko wspomnieniem drogi, choć te zwykle kończą się patelnią do zawracania składów, bagnem lub gęstwiną nie do przebycia. Dobrze sobie ściągnąć mapy topo. Ja korzystam z płatnej apki Topo GPS. Pomaga odróżnić prywatne szutry (przerywane, szare linie) od ogólnie dostępnych (ciągłe, szare linie). Ponadto zaznaczone są szlabany. Co do nocowania to już wiele było powiedziane ale pozwolę sobie wkleić link do miejsc nieoczywistych ![]() https://map.campwild.org/ Rozbieżność liczbowa miejsc między wspomnianą wcześniej Finlandią a Szwecją jest ogromna (48vs3600) |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Szwecja, Norwegia, Dania -- Pozdrawiamy | jurczak | Trochę dalej | 12 | 06.09.2016 23:28 |
Szwecja, Norwegia Sierpień 2010 | Lidke | Trochę dalej | 11 | 16.12.2010 00:31 |