Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat CRF 1000 / CRF 1100 > Rama, zawieszenia, napęd

Rama, zawieszenia, napęd Montaż i demontaż łańcucha, zębatek, zawieszenia przedniego i tylniego, centralki i bocznej podstawki, wahacza z ułożyskowaniem. Numery ram, kierownice, rodzaje łancuchów, podnóżki, półki.

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 19.10.2022, 07:57   #1
syncronizator
 
syncronizator's Avatar


Zarejestrowany: Sep 2021
Miasto: Chrząszczyrzewoszyce powiat Łękołody
Posty: 499
Motocykl: CRF1100
Przebieg: 77000
syncronizator jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 tydzień 6 dni 10 godz 29 min 4 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał Simon WRC Zobacz post
..... Nawet nie wiem jak go opisać, coś jakby skrzynia wyła - ni to świst, ni to chrobotanie, takie wycie. Poniżej 100km/h nie ma problemu, powyżej 130 podobnie. Co ciekawe dźwięk jest słyszalny tylko przy jeździe na wprost, delikatne bujanie motocyklem go eliminuje - wystarczy minimalnie skręcić i

Czy ktoś zauważył coś podobnego?
Też mam CRF1100 od nowości i nie jestem zadowolony z tego co słyszę jadąc.
Mam nalot 24tyś.
Kultura pracy tego silnika jest dla mnie b słaba.
Dla mnie osobiście silnik w NAT w aspekcie kultury pracy to całkowita porażka Hondy.
Kumpel ma Trampka 700 i słychać miód.. i k*** nie rozumiem jak można było tak zjebać piękny motocykl stosując rzędówkę zamiast sprawdzonej fałki.
Pewnie normy to nam zafundowały... chociaż HD jakoś sobie radzi z normami.
W CRF ciągle słychać takie rzężenie jak by pulsowanie. Słabe to.
Równolegle jeżdżę CB 1100 z silnikiem R4 który chodzi jak aksamit.

Sprawdź może naciąg łańcucha pod obciążeniem osoby podobnej do Ciebie... Łańcuch może hałasować.
W CRF1100 jest duża różnica w napięciu łańcucha pod obciążeniem i bez.
W mojej ocenie regulacja łańcucha na pusto nie ma sensu... chyba że zostawisz większy luz i nauczysz się jaki.
Ostatnio wyregulowałem naciąg i po tym jak usiadłem okazało się że jest za bardzo naprężony. A na pusto (beze mnie) był luźny.

Też się borykam z tym problemem/wrażeniem .. możemy się umówić w Wawie aby obsłuchać jeśli chcesz.
syncronizator jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 21.10.2022, 11:58   #2
Simon WRC


Zarejestrowany: Jun 2021
Miasto: Wołomin
Posty: 24
Motocykl: CRF1100D2 2021
Simon WRC jest na dystyngowanej drodze
Online: 9 godz 1 min 4 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał syncronizator Zobacz post
Też mam CRF1100 od nowości i nie jestem zadowolony z tego co słyszę jadąc.
Mam nalot 24tyś.
Kultura pracy tego silnika jest dla mnie b słaba.
Dla mnie osobiście silnik w NAT w aspekcie kultury pracy to całkowita porażka Hondy.
Kumpel ma Trampka 700 i słychać miód.. i k*** nie rozumiem jak można było tak zjebać piękny motocykl stosując rzędówkę zamiast sprawdzonej fałki.
Pewnie normy to nam zafundowały... chociaż HD jakoś sobie radzi z normami.
W CRF ciągle słychać takie rzężenie jak by pulsowanie. Słabe to.
Równolegle jeżdżę CB 1100 z silnikiem R4 który chodzi jak aksamit.
Nie bardzo rozumiem. Co Ci w silniku przeszkadza? Ja do niego absolutnie nie mam nic. Owszem w trybie D jest dramat, ale to nie kwestia silnika. Jeżdżę tylko na S2 lub S1 i kultura pracy OK.
Jeżeli chodzi o wibracje, to pojeździj GSem, wyleczysz się .
Pierwotnie miałem CB650R, ale nie porównujmy rzędowej 4ki do 2 cylindrowej jednostki udającej V-kę, coś za coś.

Cytat:
Napisał syncronizator Zobacz post
Sprawdź może naciąg łańcucha pod obciążeniem osoby podobnej do Ciebie... Łańcuch może hałasować.
W CRF1100 jest duża różnica w napięciu łańcucha pod obciążeniem i bez.
W mojej ocenie regulacja łańcucha na pusto nie ma sensu... chyba że zostawisz większy luz i nauczysz się jaki.
Ostatnio wyregulowałem naciąg i po tym jak usiadłem okazało się że jest za bardzo naprężony. A na pusto (beze mnie) był luźny.
Łańcuch jest OK, hałas na 99% pochodzi z opon, bo zanika jak napisałem w pierwszym poście.

Cytat:
Napisał syncronizator Zobacz post
Też się borykam z tym problemem/wrażeniem .. możemy się umówić w Wawie aby obsłuchać jeśli chcesz.
Czemu nie?

Ostatnio edytowane przez Simon WRC : 21.10.2022 o 13:26
Simon WRC jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 21.10.2022, 13:08   #3
delirium
Banned


Zarejestrowany: Jul 2022
Miasto: Kraków
Posty: 478
Motocykl: nie mam AT jeszcze
delirium jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 tydzień 2 godz 6 min 18 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał syncronizator Zobacz post
Też mam CRF1100 od nowości i nie jestem zadowolony z tego co słyszę jadąc.
Mam nalot 24tyś.
Kultura pracy tego silnika jest dla mnie b słaba.
Dla mnie osobiście silnik w NAT w aspekcie kultury pracy to całkowita porażka Hondy.
Kumpel ma Trampka 700 i słychać miód.. i k*** nie rozumiem jak można było tak zjebać piękny motocykl stosując rzędówkę zamiast sprawdzonej fałki.
Pewnie normy to nam zafundowały... chociaż HD jakoś sobie radzi z normami.
W CRF ciągle słychać takie rzężenie jak by pulsowanie. Słabe to.
Równolegle jeżdżę CB 1100 z silnikiem R4 który chodzi jak aksamit.
musisz przejechać sie jakims KTM wrażenie jest jakby w silniku rozyspane były śrubki. Honda zreszta idzie w ślady KTM, np problemy z zabrudzeniami w baku itp.
delirium jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Dziwny hałas w silniku na drugim biegu. mazurrd07 Silnik, sprzęgło, skrzynia 5 19.04.2016 13:58
Dziwny hałas w okolicy silnika???? PiotrTMC Silnik, sprzęgło, skrzynia 20 02.01.2012 02:20


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 18:49.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.