![]() |
|
Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: Sep 2018
Miasto: okolice Warszawy
Posty: 1,420
Motocykl: CRF250L * T7
![]() Online: 2 miesiące 2 tygodni 7 min 13 s
|
![]()
Wiadomo, że najlepiej ładować każdy osobno, ale wtedy nie ma o czym pisać, a na dworze/polu zimno, mokro i mało-motocyklowo
![]() Chodzi o to czy nie jest "wystarczająco dobrze" kiedy się je podtrzymuje małym prądem wspólnie z jednej ładowarki, przy założeniach, które podał puntek, albo ja powyżej. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Administrator
![]() |
![]()
Elektryka samochodu na postoju pobiera stale ok 0,15 A . Nie mówię o obecnych dziwolągach które mogą żreć więcej.
Jeśli chociaż tyle podamy akumulatorowi to już zerujemy jego potrzeby. Akumulator stojący luzem potrzebuje jeszcze mniej by być zadowolonym i stale gotowym do działania.
__________________
AT03 |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Podtrzymanie pamięci - TRIPMASTER | robertG7 | Układ elektryczny i zapłonowy | 17 | 21.05.2020 22:42 |