| 
	 | 
| 
			
			 | 
		#1 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Jul 2009 
				Miasto: Szczecin 
					
				
				
					Posty: 3,006
				 
Motocykl: CRF1100 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 1 tydzień 4 dni 12 godz 56 min 28 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Cześć, na kanał wjechał właśnie kolejny film z cyklu Opowieści o Advenczerach  😉 Tym razem chciałem wam nieco poopowiadać o moich w sumie już wieloletnich doświadczeniach z Największą z AFRYK. Motocykl który bardzo chciałem mieć w Garażu.. bo jest dla mnie Najładniejsza, jest też największa, ale czy Jest Najlepszą z Afryk..? Wbijajcie na kanał..  
		
		
		
		
		
		
			
				__________________ 
		
		
		
		
	Super Lekkie Enduro (950 SE), do tego ROGAL i już jest fajnie..  
			 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#2 | 
| 
			
			 Tomaj 
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Hej, wbiłem  
		
		
		
		
		
		
		
	![]() Wg mnie super recenzja, może to źle zabrzmi ale.....normalnie jakbym siebie słuchał. Uważam, że rozwój i budowa tego typu motocykla, następca słynnej RDXX nie został obrany prawidłowo, poszło to wszystko bardziej w kierunku (jak to mówią koledzy): jedynej słusznej marki....Być może zrobiono to celowo, zbadano, przeanalizowano potrzeby rynku/użytkowników i dlatego taki efekt. Osobiście zostaję przy swoim pierwszym wypuście NAT, gdyż uważam że jest najbardziej poręczna, z małą przeróbką zawieszenia i najbardziej nadaje się w teren (tematu wagi nie poruszam, bo one wszystkie są zbyt ciężkie). Dodatkowo analizując to co się teraz dzieje, paradoksalnie pierwsze wypusty miały najmniej ,,bolączek wieku dziecięcego'' Urodził mi się swojego czasu pomysł na wymianę NAT na NAT AS, ale to co zauważyłem już dawno, a teraz usłyszałem dodatkowo po obejrzeniu tego materiału tylko skutecznie wybiło mi to z głowy ![]() Oczywiście motocykl wygląda przepięknie - tak jak wszystkie afryki  
		 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#3 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Bo to nie jest motur terenowy 
		
		
		
		
		
		
		
	![]() Artykuł tendencyjny i ja swojej jeszcze przez sześć lat nie wymienię ![]() Fajny materiał  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#4 | |
			
			
			![]() Zarejestrowany: Jul 2009 
				Miasto: Szczecin 
					
				
				
					Posty: 3,006
				 
Motocykl: CRF1100 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 1 tydzień 4 dni 12 godz 56 min 28 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytat: 
	
 Moim zdaniem NAT jest godnym następcą XRV... myślę.ze zrobili to bardzo dobrze.. z zachowaniem uroków i przewag starej Afryki.. CRF1100.. moim zdaniem to dobra Ewolucja.. jest fajniejsza.. choć.nie jest też.tak że dzieli ich jakaś przepaść.. to motocykle mimo wszytko o podobnych charakterze.. Crf1000 ATAS.. to taki motocykl sam w sobie nietypowy.. jest fajny... ale po paru miesiącach .. mam wrażenie że tak został przygotowany na szybko.. aby coś.wsadzić.bo rok później już wyszła crf1100 ATAS.. która jest już. nieco innym motocyklem  
		
				__________________ 
		
		
		
		
	Super Lekkie Enduro (950 SE), do tego ROGAL i już jest fajnie..  
			 | 
|
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#5 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Z jednym się nie zgodzę. CRF1000 a CRF1100 to dwa zupełnie inne moto.
		 
		
		
		
		
		
		
			
				__________________ 
		
		
		
		
	Z początku porwał mię śmiech pusty, a potem litość i trwoga.  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#6 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Jul 2009 
				Miasto: Szczecin 
					
				
				
					Posty: 3,006
				 
Motocykl: CRF1100 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 1 tydzień 4 dni 12 godz 56 min 28 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			
przygotowuje takie zestawienie Obu ATAS 
		
		
		
		
		
		
			czy 1100 jest zupełnie inne od 1000... tu bym się.nie zgodził..    ale  prawdą jest że o tyle o ile crf1000 jest świetna to Crf1100  jest LEPSZA..  
		
				__________________ 
		
		
		
		
	Super Lekkie Enduro (950 SE), do tego ROGAL i już jest fajnie..  
			 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#7 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			1000 zrobiłęm 40tyś. 1100 zrobiłem 6tyś. sprzedałem i wróciłem do 1000.
		 
		
		
		
		
		
		
			
				__________________ 
		
		
		
		
	Z początku porwał mię śmiech pusty, a potem litość i trwoga.  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#8 | 
| 
			
			 Gość 
			
			
			
			
					Posty: n/a
				 
				
				
				
				 
Online: 0 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 | 
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#9 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Jul 2009 
				Miasto: Szczecin 
					
				
				
					Posty: 3,006
				 
Motocykl: CRF1100 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 1 tydzień 4 dni 12 godz 56 min 28 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 czemu wykonałeś taki ruch.? 
				__________________ 
		
		
		
		
	Super Lekkie Enduro (950 SE), do tego ROGAL i już jest fajnie..  
			 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#10 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Sep 2021 
				Miasto: Chrząszczyrzewoszyce powiat Łękołody 
					
				
				
					Posty: 562
				 
Motocykl: CRF1100 
Przebieg: 91000 
				
				
				 
Online: 2 tygodni 1 dzień 6 godz 54 min 16 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
![]()  | 
	
	
		
		
  | 
	
		
  | 
			 
			Podobne wątki
		 | 
	||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor | 
| Ile da sie obnizyc siedzenie w Adventure Sport 2018 | Radek Krakow | Wszystko dla Afryki | 11 | 15.11.2018 16:58 | 
| Nowe kapcie dual sport: Sidi Gore Adventure (?). | zagon | Archiwum | 98 | 15.12.2012 13:39 |