Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat CRF 1000 / CRF 1100 > Rama, zawieszenia, napęd

Rama, zawieszenia, napęd Montaż i demontaż łańcucha, zębatek, zawieszenia przedniego i tylniego, centralki i bocznej podstawki, wahacza z ułożyskowaniem. Numery ram, kierownice, rodzaje łancuchów, podnóżki, półki.

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 01.09.2022, 18:10   #1
CzarnyCzarownik
 
CzarnyCzarownik's Avatar


Zarejestrowany: Feb 2015
Miasto: Maków Podhalański
Posty: 1,785
Motocykl: XRV750->XR400
Galeria: Zdjęcia
CzarnyCzarownik jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 4 dni 17 godz 56 min 37 s
Domyślnie

Nie wiem czy to będzie pomocne ale w DR z większym bakiem kierownica też dotykała baku. Pomogło podniesienie kierownicy o 1cm, zestawem do podwyższania kierownicy

Sent from my Redmi Note 8T using Tapatalk
__________________
Zapraszam na YouTube , Instagram oraz Stronkę.
Pozdrawaim, Dawid z DMMotoAdventures
CzarnyCzarownik jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Amortyzator skrętu do NAT HarryLey4x4 Gadżety / wyposażenie 214 03.06.2025 23:25
Amortyzator skrętu Rychu72 Wszystko dla Afryki 62 08.06.2016 19:47
Ogranicznik prędkości w BMW R1200GS ?? jacoo Inne - dyskusja ogólna 1 20.11.2014 07:50
Amortyzator skrętu ramires Wszystko dla Afryki 52 22.10.2012 22:59


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 14:01.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.