| 
			
			 | 
		#41 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: May 2010 
				Miasto: Piwniczna-Zdrój 
					
				
				
					Posty: 1,020
				 
Motocykl: RD04 
Przebieg: 53000 
				
				
				 
Online: 3 miesiące 3 tygodni 1 dzień 1 godz 8 min 13 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Ale to jest proste, masz tam ponumerowane piny i sprawdzasz jaki jest opór między nimi.
		 
		
		
		
			 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#42 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Feb 2015 
				Miasto: Maków Podhalański 
					
				
				
					Posty: 1,785
				 
Motocykl: XRV750->XR400 
Galeria: Zdjęcia 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 4 dni 17 godz 56 min 37 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Ja bym sobie pomiary CDI darował. W 350 wyszło na to że mamy walnięte CDI. Przyszło nowe i z pomiarów było tak samo walnięte... a jednak to nowe działało  
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
		
	![]() Co do kabla to 86om to dużo. Dziwi mnie trochę to, że masz 2 pomarańcze/białe w tej jednej kostce. Chyba że coś nie rozumiem. Aby być na 100% pewny że to ten to wepnij miernik i sprawdzaj zmiany oporu. 1) jak cykasz kluczykiem bo to odcina zapłon 2) jak wciskasz ten guziczek czerwony z zatrzaskiem bo to też odcina zapłon Te dwa styki są razem spięte w jeden kabel i jeśli którykolwiek zmasuje pomarańcz/biały do masy to zostaje odcięta iskra. Z tego co piszesz to teraz nie powinno być problemu z odpaleniem, tylko mógłby być problem ze zgaszeniem bo słabo łączy do masy. Iskra też jest odcinana jak jesy wystawiona stopka boczna i bieg jest inny jak neutralny. Ale chyba pisałeś że to jest zmostkowane? Sent from my Redmi Note 8T using Tapatalk  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#43 | 
| 
			
			 Pracuj uczciwie dla dobra swego kraju- dostaniesz rentę , bilet do raju 
			![]() Zarejestrowany: Mar 2015 
				Miasto: Dzierżoniów 
					
				
				
					Posty: 1,123
				 
Motocykl: RD03 
Przebieg: 12 000 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 3 dni 2 godz 4 min 47 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Jest postęp. 
		
		
		
		
		
		
		
		
			Moduł. Podpiąłem swój w innej se i motocykl nie odpalił, na swoim odpalił, wcześniej i później. Teraz sprawa zakupu nowego modułu, bo z tego co widzę to nie ma ich za bardzo. Może komuś zalega gdzieś na półce? Albo ktoś ma wiedzę skąd wziąć? Ostatnio edytowane przez Widmo80 : 07.06.2022 o 21:38  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#44 | |
			
			
			![]() Zarejestrowany: Mar 2019 
				Miasto: Leśna Dzicz 
					
				
				
					Posty: 745
				 
Motocykl: KTM R 
Przebieg: jest 
				
				
				 
Online: 2 miesiące 11 godz 40 min 37 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytat: 
	
 Wysłane z mojego SM-A705FN przy użyciu Tapatalka  | 
|
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#45 | 
| 
			
			 Pracuj uczciwie dla dobra swego kraju- dostaniesz rentę , bilet do raju 
			![]() Zarejestrowany: Mar 2015 
				Miasto: Dzierżoniów 
					
				
				
					Posty: 1,123
				 
Motocykl: RD03 
Przebieg: 12 000 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 3 dni 2 godz 4 min 47 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			https://photos.app.goo.gl/oBWZPw8VUe4qEnf26 
		
		
		
		
		
		
		
		
			Wątpię że z rse będzie pasować. Podobno z freewindowym zapali ale trzeba rzeźbić instalacje.. ciekawe ile tej rzeźby.. Frewindowy ( xf) można kupić za 200 zł , do 650 SE ,1300 za używkę i 2600 za nowy ![]() Pytanie dlaczego mój padł.., tak sam z siebie, czy może jakis babol w instalacji mam, bo gdybym kupił ten nowy za 2600 i po podłączeniu by się spalil , na skutek jakiegoś zwarcia, to bym sie blado wqr.... Nie wiem na czym konkretnie polega przeróbka kabli do tego z freewinda, pewnie pierdoła jakaś, typu podmiana kabelka itp. Ostatnio edytowane przez Widmo80 : 08.06.2022 o 08:58  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#46 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Aug 2009 
				Miasto: Polichno 
					
				
				
					Posty: 871
				 
Motocykl: TA 
				
				
				 
Online: 2 miesiące 2 tygodni 1 dzień 4 godz 11 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Kiedyś wysyłałem gdzieś na mazury do naprawy podobno naprawiają wszystkie może warto poszukać ? 
		
		
		
		
		
		
		
	Koszt naprawy 500pln  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#47 | 
| 
			
			 Pracuj uczciwie dla dobra swego kraju- dostaniesz rentę , bilet do raju 
			![]() Zarejestrowany: Mar 2015 
				Miasto: Dzierżoniów 
					
				
				
					Posty: 1,123
				 
Motocykl: RD03 
Przebieg: 12 000 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 3 dni 2 godz 4 min 47 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Iskry jak nie było tak nie ma. Mój moduł wysłałem do naprawy, zobaczymy kiedy i czy w ogóle naprawią i za ile.  
		
		
		
		
		
		
		
	Poważnie się zastanawiam nad tym żeby kupić z freewinda i po prostu nie używać trzeciej wtyczki ,czy to w ogóle ma szansę zadziałać  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#48 | 
| 
			
			 Pracuj uczciwie dla dobra swego kraju- dostaniesz rentę , bilet do raju 
			![]() Zarejestrowany: Mar 2015 
				Miasto: Dzierżoniów 
					
				
				
					Posty: 1,123
				 
Motocykl: RD03 
Przebieg: 12 000 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 3 dni 2 godz 4 min 47 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Jest mały postęp. Kupiłem moduł zapłonowy od freewinda XF 650. Chcę go podłączyć zaadoptować do mojej dr bo już mam dość czekania na naprawę a coś czuję że słabo z tym będzie.  
		
		
		
		
		
		
		
	Czy ktoś bardziej rozgarnięta ode mnie, wie co na schemacie oznaczają elementy zaznaczone przeze mnie czerwonym kolorem? https://photos.app.goo.gl/hnVYN1WLaffr6krg6 Mam schemat instalacji z dr i schemat instalacji z freewinda i chcę to podłączyć tak żeby działało. Podłączam masę zasilania i pulsator cewkę stator wszystko na jakiegoś schematach ale iskry jak nie było tak nie ma, ani jednej  .https://photos.app.goo.gl/HvMyCWBzAyTRKyA78  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#49 | 
| 
			
			 Pracuj uczciwie dla dobra swego kraju- dostaniesz rentę , bilet do raju 
			![]() Zarejestrowany: Mar 2015 
				Miasto: Dzierżoniów 
					
				
				
					Posty: 1,123
				 
Motocykl: RD03 
Przebieg: 12 000 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 3 dni 2 godz 4 min 47 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Sorry za posty pod postami , nadal lipa.  
		
		
		
		
		
		
		
	Mój moduł jest NIENAPRAWIALNY. Uszkodzeniu uległ procesor i jakiś tam układ. Więc lipa. Od kilku osób, słyszałem, że odpalić powinna na module do skutera.. Ktoś to może przerabiał ? Moduł do Chińczyka CDI. Pierwszy z brzegu https://allegro.pl/oferta/modul-zapl...0aAlJ-EALw_wcB Może ktoś ma wiedzę jak to podłączyć? Impulsator i zasilanie wychodzą oryginalnie z silnika , wiem które to. I tak po prostu to ma szanse zadziałać?  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#50 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 |