|
![]() |
#1 | |
![]() Zarejestrowany: Jun 2018
Miasto: Górny Śląsk
Posty: 68
Motocykl: RD03
![]() Online: 1 tydzień 1 dzień 4 godz 55 min 43 s
|
![]() Cytat:
Co się stało? Klockiem do pracy latam, klockiem na urlop... Waga - Gejes jest duży ale waży mało.. naprawdę. Na wadze byłem na zlomie versus nowy DL iii dooopa DL ciężki jest Maciek |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
trampkarz emeryt
![]() |
![]() Cytat:
![]() ![]() Ale na razie niech będzie jak jest, bo mogę żałować. Wspominałem o halogenach, kupiłem takie fajne chińczyki i wspornik do nich - z allegro. Pomontowałem, zrobiłem swoją wiązkę.... i jakoś mi się to nie podoba na motocyklu. Świeci bdb, naprawdę... ale jakoś tak dziwacznie to wygląda. Muszę albo je zdjąć, albo poprawić, zmienić mocowanie. Gmoli na górę nie planuję, bo tak by było najłatwiej, do gmoli. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Odnośnie BMW nine T - samego modelu nie znam ale wiem o nim dwie rzeczy z forum bmw - jest to jedyny model gdzie po 2013 był zastosowany ostatni, najbardziej dopracowany olejak 1200. Moim zdaniem wróży to bezawaryjność ale i zdaje mi się że miasto nie jest naturalnym środowiskiem tego silnika, kwestia chłodzenia - warto pamiętać.. Druga kwestia to nie wiem czy coś ludzie nie kombinowali z obniżeniem setów żeby mieć mniej zgięte kolana. A może było to w R1200R...nie pamiętam. Ogólnie, ciekawy i chyba mało popularny motocykl. Ja osobiście nadal uważam że dźwięk a la seiczento sporting tych silników o ile jest do przyjęcia w turystykach typu GS czy tym bardziej RT to w takim motorku jak nine T to życzyłbym sobie dźwięk V-ki ![]() Pozdrawiam zimny |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
![]() |
![]()
Temu olejaku w mieście nic się nie dzieje. On jest przygotowany na pracę w warunkach miejskich.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
trampkarz emeryt
![]() |
![]() Cytat:
Ja wiem że to się nie zagotuje ot tak, wiem że można jeździć w upałach itp. Ale jakby tak stanąć w upale w korku na pół godziny... choć pewnie najpierw padnie kierownik ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
![]() |
![]()
To sam co w GS i nic mu sie w korku nie stanie.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
trampkarz emeryt
![]() |
![]()
Przyjęte, zrozumiane!
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
![]() Zarejestrowany: Sep 2011
Miasto: Białystok
Posty: 529
Motocykl: nie mam AT jeszcze
![]() Online: 1 miesiąc 19 godz 22 min 33 s
|
![]()
Ja swoją Babcią stałem w korkach w Hiszpanii gdzie na lekko było 40 stopni a temperatura silnika podskoczyła o jedną kreskę wyżej niż zawsze także luz
![]() |
![]() |
![]() |