|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: Apr 2008
Miasto: Białystok
Posty: 5,508
Motocykl: NAT, EXC 450, K-750
![]() Online: 1 rok 2 tygodni 3 dni 5 godz 18 min 45 s
|
![]()
Z tego co wiem to dół silnika i osprzęt jest taki sam jak w EXC 450. Mi się 450 dobrze sprawdza jako uniwersalne enduro. Mam sakwy i zbiornik 19l. Od tych EXC adventure różni się brakiem wieży z owiewką i lampami, wydaje mi się zbędna. Dodatkowe lampy mam w halogenach. Co do żywotności to właśnie zrobiłem duży remont przy 420 motogodzinach i 17500 km. Silnik nie był bardzo zużyty, pewnie by jeszcze pojeździł kilka sezonów. Wcześniej przy 200 godzinach zmieniłem tłok i łańcuszek rozrządu.
__________________
Niepuszczone bąki wędrują do mózgu i tak rodzą się posrane pomysły. |
![]() |
![]() |