![]() |
|
Silnik, sprzęgło, skrzynia Montaż i demontaż elementów silnika: sprzęgła i skrzyni , wymiana łańcuszków rozrządu, demontaż głowic i zaworów, pomiary kompresji, ciśnienia oleju, serwisowanie zaworów i gniazd, tłoków i pierścieni. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: Jun 2010
Posty: 556
Motocykl: nie mam AT jeszcze
![]() Online: 1 miesiąc 2 dni 17 godz 59 min 52 s
|
![]()
Na moim przykładzie:
Pacjent XT600Z 3aj Wyjąłem silnik z ramy i oddałem do mechanika. Wymiana trybów 5 biegu i łożysk na wale i pierścieni. Po włożeniu do ramy i odpaleniu sprzęgło było sklejone. Przejeździłem tak z wciśnięta klamką sprzęgła w szutrach odkręcając manetkę cyklicznie. Po około 6 km puściło i już ładnie pracowało. Sprzęgło nie było wymieniane tylko złożone "dobre stare". Moto odpalone na biegu i osiodłane w locie ![]()
__________________
Kto prędko daje, ten dwa razy daje. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
![]() Zarejestrowany: May 2022
Miasto: Oleśnica
Posty: 32
Motocykl: RD07
Przebieg: 41000
![]() Online: 12 godz 29 min 44 s
|
![]() Cytat:
Był robiony kosz, wymienione tarcze sprzęgłowe, przekładki, sprężyny. Jeszcze do tego doszła dzielona zębatka, ta ze sprężynkami po prawej stronie kosza. Ponoć dał troszkę dłuższe i mocniejsze sprężynki i polerował zadziory, które pojawiły się na wypustach, które trzymają te sprężynki. Ale ponoć ta zębatka nie ma nic wspólnego z wrzucaniem luzu. Ponoć to na 100% sklejone tarcze przez ravenol... Sam już nie wiem. Mam zrobić 500 km i jak się nie rozklei to ponownie rozbiórka i koszt robocizny po jego stronie a części po mojej. Ostatnio edytowane przez wierny : 27.05.2022 o 03:29 Powód: Połączenie postów. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
..co robic w Portugalii? | yeuop | Trochę dalej | 43 | 26.10.2017 15:07 |
Robić nie robić Damper RD03 | rob | Rama, zawieszenia, napęd | 11 | 05.08.2011 01:11 |