Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Regularne czynności serwisowe

Regularne czynności serwisowe Wymiany: płynu hamulcowego, chłodniczego, oleju silnikowego i w zawieszeniu, filtrów, opon, zębatek i łańcuchów, świec. Regulacje: zaworów, gaźników, łańcuchów, łożysk główki ramy, świateł. Kontrola: opon, linek, akumulatora, łożysk, przygotowanie do sezonu i do zimy, smarowanie elementów.

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 21.05.2022, 10:54   #1
Artek
Połamany
 
Artek's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Nov 2012
Miasto: Ze wsi jestem w ZMY
Posty: 2,922
Motocykl: Hunter Cub
Artek jest na dystyngowanej drodze
Online: 7 miesiące 1 tydzień 6 dni 19 godz 5 min 36 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał Adam93 Zobacz post
Nie mam zdjęć, dopiero chce pojechać ją obejrzeć.
Jesli oryginalnie 170 000, to warto dać 2800€?
Nie.
To jak by nie patrzył kupa kasy. Kasy za motor, który ma już swoje lata i kilometry. Będziesz w nim wiecznie grzebał i wymieniał stare, zużyte elementy na nowe. Koniec końców po władowaniu kupy smalcu i zmarnowaniu czasu w garażu, przeszukiwaniu neta za częściami będziesz posiadaczem starej legendy.
Artek jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 21.05.2022, 10:58   #2
Adam93


Zarejestrowany: Aug 2021
Posty: 46
Motocykl: RD03
Adam93 jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 dzień 12 godz 11 min 15 s
Domyślnie

Tak wyglada
Załączone Grafiki
Typ pliku: jpg IMG-20220516-WA0001.jpg (677.2 KB, 66 wyświetleń)
Adam93 jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 21.05.2022, 11:12   #3
Marcin-BB

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Aug 2009
Miasto: Bielsko Biała
Posty: 1,673
Motocykl: TA 600/rd03
Przebieg: 48ooo
Marcin-BB jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 miesiące 4 tygodni 23 godz 28 min 31 s
Domyślnie

Większość afryk z olx czy nawet z tego forum ma już ponad 100 tyś km, tylko ich właściciele o tym nie wiedzą!
Jeśli coś sam grzebiesz przy motocyklach, to watro kupić taki i zrobić sobie samemu serwis- wtedy wiesz czym jeździsz. Afryka jest naprawialna, wszystko można zrobić, kwestia czasu i kasy.
Ta ze zdjęcia nie wygląda na cioraną po lesie. Ktoś raczej jeździł turystycznie, a przy jeździe asfaltowej te 170 tyś km to nie jest dramat. Sprawdź wałek, zmierz kompresję i jak będzie ok to bierz. Można się potargować- 2500 E to by była bardzo dobra cena, bo za egzemplarz z przebiegiem mniejszym o 100000 tyś trzeba zapłacić blisko2x więcej.
Przy przebiegu 170 tyś na pewno będzie do zrobienia kilka rzeczy i ze 2 tyś zł tam spokojnie utopisz.
Jeśli każdą rzecz- nawet wymianę oliwy- zlecasz warsztatom- to się zastanów i policz czy nie taniej kupić motor z małym przebiegiem i zrobić tylko podstawowy serwis.
Marcin-BB jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 21.05.2022, 12:07   #4
TYMEKVMAX


Zarejestrowany: Aug 2013
Miasto: xxx
Posty: 295
TYMEKVMAX jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 7 godz 12 min 34 s
Domyślnie

Za 2500 euro biorę w ciemno i nie martwię się przebiegiem dla mnie ona się dopiero dotarła wykonałem pomiary całego silnika w Afryce z o wiele większym przebiegiem i byłem naprawdę w szoku powodzenia w zakupie
Sprawdź sprężanie i wałek jeśli ok wygląd zewnętrzny i idź głosem serca bo tutaj każdy będzie pisał swoje mądrości i nic z tego nie wyjdzie pozdrawiam
TYMEKVMAX jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Afryka zachodnia - info poszukiwane adoado0 Przygotowania do wyjazdów 3 03.04.2018 17:26
ORTEZY gdzie można przymierzyć przed kupnem? Jarek_MTB Wszystko dla Afrykańczyka 7 10.08.2013 18:19


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 08:13.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.