![]() |
|
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: Sep 2018
Miasto: okolice Warszawy
Posty: 1,420
Motocykl: CRF250L * T7
![]() Online: 2 miesiące 2 tygodni 36 min 29 s
|
![]()
W T7 nie miałem problemu ze szprychami.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
![]() Zarejestrowany: Jan 2019
Posty: 193
Motocykl: Dr650Re
![]() Online: 2 dni 16 godz 50 min 21 s
|
![]()
Ja sobie kupiłem klucz do dokręcania szprych, moto na podnośnik i każdą szprychę sprawdzałem po kolei. Z wyczuciem, która szprycha była trochę luźniejsza dokręciłem. Ale żadna szprycha nie była mega mocno luźna, a latam po wertepach powyżej setki.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
![]() |
![]()
Ja tam się nie znam i szprych bym nie dotykał bo można jeszcze bardziej popsuć. Jak jest na gwarancji to wal do serwisu. Wiem że w niemcowni gościowi koło zmienili w CT bo miał za luźne szprychy albo oddaj do Pawła z Bielska B.
__________________
kto smaruje ten jedzie |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Olej w wentylkach przedniego zawieszenia | materna | Rama, zawieszenia, napęd | 2 | 04.07.2015 13:14 |
Stabilizator przedniego zawieszenia konieczny? | borut | Rama, zawieszenia, napęd | 4 | 28.06.2011 17:42 |
Zasada działania Gaznika typu CV (tłumaczenie) | Diobeu | Uklad paliwowy i wydechowy | 0 | 02.04.2009 07:47 |