|
|
|||||||
![]() |
|
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
|
|
|
#1 |
![]() Zarejestrowany: Sep 2018
Miasto: okolice Warszawy
Posty: 1,446
Motocykl: CRF250L * T7
Online: 2 miesiące 2 tygodni 1 dzień 15 godz 48 min 41 s
|
W T7 nie miałem problemu ze szprychami.
|
|
|
|
|
|
#2 |
![]() Zarejestrowany: Jan 2019
Posty: 193
Motocykl: Dr650Re
Online: 2 dni 17 godz 4 min 53 s
|
Ja sobie kupiłem klucz do dokręcania szprych, moto na podnośnik i każdą szprychę sprawdzałem po kolei. Z wyczuciem, która szprycha była trochę luźniejsza dokręciłem. Ale żadna szprycha nie była mega mocno luźna, a latam po wertepach powyżej setki.
|
|
|
|
|
|
#3 |
![]() |
Ja tam się nie znam i szprych bym nie dotykał bo można jeszcze bardziej popsuć. Jak jest na gwarancji to wal do serwisu. Wiem że w niemcowni gościowi koło zmienili w CT bo miał za luźne szprychy albo oddaj do Pawła z Bielska B.
__________________
kto smaruje ten jedzie |
|
|
|