![]() |
|
Rama, zawieszenia, napęd Montaż i demontaż łańcucha, zębatek, zawieszenia przedniego i tylniego, centralki i bocznej podstawki, wahacza z ułożyskowaniem. Numery ram, kierownice, rodzaje łancuchów, podnóżki, półki. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: Feb 2015
Miasto: Maków Podhalański
Posty: 1,786
Motocykl: XRV750->XR400
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 1 miesiąc 2 tygodni 4 dni 17 godz 56 min 37 s
|
![]()
Chyba temu, bo jak dopchasz zębatkę na zdrowy wałek to trzyma jak fabryka nakazała.
Po cofnięciu na właściwe miejsce jest na wyklepanym wałku i łapie luz. Nawet jak dasz podkładkę aby popchać zębatkę na zdrowy wałek to cały moment będzie przekazywany przez 2mm zdrowego wielowpustu. Wiec po kilku setkach/tysiącach kilometrów zdrowy wałek wyklepie się do tego samego poziomu. Ja bym dawał klej ![]() Sent from my Redmi Note 8T using Tapatalk |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
zębatka przednia (luzy) | JANEK | Rama, zawieszenia, napęd | 202 | 08.02.2019 00:26 |
Klej do śrub | 7Greg | Regularne czynności serwisowe | 7 | 09.11.2008 09:19 |