![]() |
|
Wszystko dla Afryki Wszystkie nieoryginalne rozwiązania, które można zapakować do Twojego motocykla. Gmole, stelaże, kufry, sakwy, bagażniki, uchwyty, kanapy, modyfikacje zawieszeń, kierownic, gniazdka, GPSy, dynojety, bagstery i inne scottoilery... |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
Administrator
![]() |
![]()
Tak , taki ma kształt. Radzę sobie , wymaga podciągnięcia za gmola.
Mógłbym dospawać sobie kawałek rurki ale póki co nie widzę potrzeby. Dużo zależy od tego na jaką wysokość trzeba podciągać czyli np czy po postawieniu na centralce tylne koło jest wysoko czy lekko dotyka podłoża. Ostatnio we dwóch stawialiśmy wiadro na centralkę i mimo dospawanej rurki do stawania na niej było bardzo ciężko. Także wysokość centralki decyduje ile trzeba przyłożyć siły lub masy.
__________________
AT03 |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Stopka centralna | marekw | Regularne czynności serwisowe | 6 | 14.02.2019 11:22 |
Stopka centralna | NUROFEN | Wszystko dla Afryki | 19 | 16.11.2012 17:37 |
centralna stopka | pustelnik | Rama, zawieszenia, napęd | 14 | 01.10.2011 16:05 |