![]() |
|
Hamulce, kola, opony Montaż, demontaż i kontrola takich elementów jak: klamki, pompy hamulcowe, tarcze, klocki, zaciski, przewody hamulcowe w oplocie i bez, koła, felgi, szprychy, opony i łożyska. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
Administrator
![]() |
![]()
tourance, o ile pamietam
właśnie dojeżdżam/kończę taką tylną, kupiłem używaną i mam na niej 13tyskm szoku nie ma po prostu przeciętna poprawna opona jeśli chodzi o przyczepność ( może to kwestia że teraz ma 5 lat) ale żeby wytrzymała jako nowa 20tyskm nie może być specjalnie przyczepna tylko nieco twardsza. Dla porównania powiem że na przednim bridgestonie na nówce zrobiłem 30tyskm też działała poprawnie/wystarczająco.
__________________
AT03 |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Autobanned.
![]() |
![]()
Reasumując w kolejności polecania:
Na asfalt, żwirek, łąka. 1. Tourance (asfalt, żwirek, łąka) 2. Enduro 3 (żwirek, asfalt) 3. Shinko e 705 (asfalt, żwirek) 4. Scorpion MT 90 A/T (żwirek, asfalt) Teren: 1. TKC 80 2. Mitas E09 / E07 Po za kategorią - kultowe na FAT: 1. T63 - teren 2. Anakee (2) - asfalt Taki mi wyszedł test FAT-u po przeczytaniu wątków jakie odnalazłem i netu ![]() Jeszcze link do gazetowego testu asfaltu: http://www.motocykl-online.pl/img/te...05-06-1024.jpg ![]()
__________________
Chromolę Afrykę wolę ...Hobbysta Afrykański.
Ostatnio edytowane przez jorge : 02.10.2009 o 19:28 |
![]() |
![]() |