|
|
|
|
#1 |
![]() |
Z innej strony patrząc to z tej klasy powinny wylecieć te wszystkie single z bakami poniżej 20l
![]() Podobne klasy powstają po to żeby móc sobie wystartować na leciwych sprzętach i nie zająć ostatniego miejsca tak więc granice ingerencji w motocykl powinny jakieś być i jak ktoś zakłada nazbyt współczesne zawieszenie to nie dlatego że oryginalne uniemożliwia jazdę w terenie (na co przykładów jest mnóstwo) tylko po to żeby rywalizować z współczesnymi konstrukcjami i takiej jest miejsce tych zmot. (Na zdjęciach jest SHOWA oryginalny dostawca zawieszeń dla Hondy, WP zaś w Afryce nie było.)
__________________
Honda XL 600 RM 86' Honda XL 600 LM 86' Honda XRV650 Africa Twin 88' Honda XLV 750 R 83' BMW R1100GS ABS 95' |
|
|
|
|
|
#2 | |
![]() Zarejestrowany: May 2008
Miasto: Sanok/Rajskie
Posty: 107
Motocykl: "kamertony" TT 350 oraz TY 250'76 + clockwork orange exc 350
Online: 4 dni 5 godz 23 min 50 s
|
Cytat:
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
![]() |
3:13 Szparag mówi o zarysie klasy, tak więc z szacunku dla twórcy pomysłu można mu pozostawić ocenianie kontrowersyjnych przeróbek
![]()
__________________
Honda XL 600 RM 86' Honda XL 600 LM 86' Honda XRV650 Africa Twin 88' Honda XLV 750 R 83' BMW R1100GS ABS 95' |
|
|
|
|
|
#4 |
![]() Zarejestrowany: May 2008
Miasto: Sanok/Rajskie
Posty: 107
Motocykl: "kamertony" TT 350 oraz TY 250'76 + clockwork orange exc 350
Online: 4 dni 5 godz 23 min 50 s
|
W klasie mogły startować motocykle do roku 2000 wiec klasa jest baaardzo obszerna to jest ponad 20 lat rozwoju motoryzacji. Mysle, ze z szacunku dla organizatorow imprezy mozemy zakonczyc tę dyskusję.
|
|
|
|